Ahad, 1 September 2019

TASBEH KAYU KOKKA BARU TERJUN






Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera. Update ni di masukkan pada 8.40pm waktu Msia dan baru sahaja di perolehi , baru baru baru amat. dan masa ia hadir tok kebetulan sedang memegang hp merakam kulaih maghrib secara berkelompok . Tok neh masih di Bogor, ada beberapa teman pula mahu ke lokasi yang tok maklumkan semalam nak belajar bab santet menyantau tu lah, dorang pun nak ikut juga , maka tok ke Bogor dulu standby. Hal ini sudah di ketahui Grand Master KHJ dan sudah berpesan, ilmu apa pun bisa belajar, tapi prakteknya.. AWAS.. 

Semasa di dalam kuliah subuh ini orang orang sakti ini mengeluarkan tasbeh, ratusan utas kerana ramai anak anak murid yang tasbehnya sudah daif benar dan ada murid yang tidak ada tasbeh, murid yang di maksudkan ialah murid murid Persantren Grand Master sendiri, jadi sudah kumpul ramai ramai ni, ilmu pun sudah dapat maka yang di bidang ini memulakan antraksi ritual penarikan tasbeh kayu kokka, wauu dashat juga. Alhamdulillah. 

Semasa mula ia hadir tok tertekan butan snap dan mendapat gambar yang pelik, yang tok set editnya cuma brightness sahaja kerana suasana di sini tidak mempunyai cahaya yang mencukupi. 

Tasbeh kayu kokka... kelebihannya semua sedia maklum.. ya sama macam di senaraikan dalam google tu. Iya, sama doang.... cuman ini barang penarikan sahaja. 

Titipan ini bukanlah yang terakhir. sebenarnya ada banyak lagi yang tok dapat antaranya loket berkhodam, cincin berkhodam tinggi, cincin dan geliga bermutu dan berkhodam yang kalau mau di beli tuh mahal gede. harganya mampu membeli sebuah avanza bekas ( second hand ). ada cincin cincin menarik tok simpan dan belum tok masukkan dalam blog ini. Kalau mau silakan aja PM bonda 

Ini saiz besar kok... bukan kecil yah... jadi sesuai bagi lelaki. 


Silakan jangan malu jangan segan

99 Biji


Kod produk : TASBEHBIGKOKKA 1919
Bentuk : Tasbeh kokka asli langka
Kuantiti : 20 sahaja
MAHAR : RM 90 shj 

6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN