Khamis, 5 September 2019

REVIEW UPDATE CINCIN BERKUALITI BERKHODAM SPECIAL








NO 1



























NO 2





















NO 3





















NO 4
Shopee






















NO 5

































NO 6
















NO 7
Shopee


















NO 8





















NO 9



























NO 10

















NO 11
( PADPARATCHA) 
















NO 12

( MERAH DELIMA ASLI) 
Master dari Semarang, Di ikat cincin. Batunya sahaja sudah banyak jasa. Yang ini tok x mahu maharkan, namun jika ada yang berkehendak, tok cuma mahukan Rm 15,000. sila lihat bezanya gambar, masuk masa gambarnya cahaya jadi kemerahan, tiada sebarang editan di lakukan ( xde masa aih aq nak edit gambar banyak supe ni ). 











Alhamdulillah ini ialah item bagi PEMULA selepas tok sampai ke Semenanjung dan ia akan di maharkan di blog ini sahaja tanpa tok membina blog lain ( sat g tok tak dapat kawal 2 blog dalam 1 masa ), dan tok masih tetap mahu anda di sini merasa memakai item berpuluh ribu hanya dengan kadar ribuan sahaja, ratusan tak dapat lah....kita tgk pada kualiti batu ya, sebab nak dapatnya bukan dekat , cuma hargai peluang ini, tok juga berharap agar permaharan bawah pasaran di sini mampu membantu anda membina pendapatan anda sendiri, cuma kalau dah berjaya jangan lupa tok dan tikam belakang tok macam kebanyakan lepas lakukan.....anda berjaya tak pernah tok nak imbalan apa apa, nak call mintak wang ke apa ke, tak pernah pun...cuma tumpang bangga dan bahagia....perbuatan itu cuma merugikan diri kerana HANYA kita di sini mampu memberikan item TOP pada Mahar TOP juga, jadi kalau sudah bermusuhan... ruginya anda..malu kan nak membeli lagi?.... sebab itu kekadang tok selalu berpesan..... kalau tak suka akan khodamnya, lihat batunya, jika suka khodamnya maka tak kisah akan batunya...jika anda anti KHODAM , mungkin pembelajaran anda dan tok tak sama... maka abaikan Khodam , lihat dan pandang peluang akan kecantikan dan keindahan batu permata di sini untuk menjana pendapatan keluarga, itu baru bijak... jangan kutuk pembekal anda... nanti anda sendiri yang rugi, kalau mahu datang ke Indonesia sendiri membeli item best best, datang lah, takut tak tahan tambang, hotel, makan minum, grab dll sahaja, malah kalau bawak isteri banyak pula item lain akan menggodanya...kalau datang sorang sorang nanti isteri merajuk pula.... jadi sesama kita berbuat baik , maka kita akan perolehi antara satu sama lain..... selalu tok pesan dari dulu lagi....kalau benci bab mistik, usah pandang bab mistik... pandang di sudut yang lain....sudut yang menguntungkan diri anda, itulah langkah paling bijak.

Kesemua item ini kini berada sementara di dalam Status REVIEW UPDATE, bagi otai mereka tahu apa maknanya REVIEW UPDATE. 

Kesemua di atas ada yang punya isian alami berupa Dewi dan ada yang Khodam alami tahap Sedang dan dapat di perkuatkan pagi dengan Dzikir, In Sha Allah.

Silakan Menjamu Halwa Mata Melihat lihat dulu, window shoping kata orang. 


=======================

BLOG EKSLUSIF AKAN DI BATALKAN KEWUJUDANNYA DEMI ANDA SEMUA PELANGGAN GBUNIAN

=======================

11 ulasan:

  1. Cun melecun tahap gaban ni.duit xberapa nk cun ms ni.tok,gambar cincin khodam macan putih xde ke tok.

    BalasPadam
  2. tulis cerita deskripsi batu2 ni tok.. seronok baca.. kad vip x leh pakai ke item ni tok? hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Panjang setiap satunya Dato. Yang ada tok tulis tu pun sebab nak pesan awal awal

      Padam
  3. Tok rasa malas pula nak buat BLOG BARU , banner dia saja tu dah melugai , mudah lagi set 1 blog dari banner blog hahaha. Maybe tok akan memaharkan pada kadar biasa , lagi pula blog ini memang sudah kita declare bebas masuk apa saja dan tidak terbatas item dan maharnya. jadi macam tuan aza sham cakap dulu, tak perlu tok buat banyak blog kalau tak dapat nak handle :p . betul juga cakap dia tu.

    So tok akan kekalkan semua item ni di sini sahaja. dan maharnya kita masih kawal agar semua orang boleh merasa mengikut kualitinya , sekurangnya anda di sini tak perlu membayar RM 20k ke atas untuk item yang boleh kita maharkan RM 4k di sini dan RM 24k yang kita mampu maharkan dalam RM 8-10k sahaja.

    Tok harap anda di sini menghargai peluang ini, itu sahaja

    BalasPadam
  4. Keluarkan bulan depan tok.. Duit dah kering beli cincin sebelum ni.hu..

    BalasPadam
  5. Keluarkan akhir tahun la tok, tgu bonus.. Hahha

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN