Khamis, 5 September 2019

PENERANGAN MENGENAI ITEM DAN KURSUS HINOPSIS

Assalamualaikum wbt dan salam hormat.

Alhamdulillah esok tok sudah bertolak pulang, sudah konfirm pulang , usah risau.. pulang ni pun sebab dah berjanji dengan anda semua. 

Tentang blog ekslusif tu, sila baca halaman tadi tok dah update hala tuju kita di GBunian. 

Alhamdulillah di sini kita memperolehi batu delima yang terbaik, kalimaya terbaik, zamrud terbaik. 

Tiada Spot kotor

Tiada Inclusion Gila

Tiada rekahan

Tiada Calar

Bentuk yang Sempurna

Bagi Delima, kesemuanya Alhamdulillah original 100% tiada buih sikit pun di dalam, memang mampat batu delima, kalau di Malaysia kita selalu jumpa delima yang dalamnya ada buih udara kan, itu tandanya batu itu masa polish ada lubang dan lubang ini di tempelkan gam keras dan kemudian di canai lagi. 

Pada perolehan kali ini Alhamdulillah delimanya mampat tidak ada buih atau lubang, Kalau di Malaysia memang mahal jenis ni. Jenis mampat tanpa ada catuan gam.

Zamrud pula memang cuma ada 1 bentuk sahaja tu yang ada berlian tu. Bonda suruh tok buat video uji berliannya. Nantilah. Sampai Rumah tok akan buat 1 video uji ketulenan berliannya. Memang asli dan kita sudah test. 

Opal yang kita perolehi semuanya bagus bagus, asli bukan sintetik dan berada di kelas paling special di pasaran Malaysia. Alhamdulillah. dengan mahar berkhodam pun masih mampu di maharkan lebih mahal dari nilai asal di sini. 

Semua pembelian cincin akan di berikan kain khas silver, dan yang memberi sumbangan atas perjalanan tok di sini alhamdulillah ada hadiah buat mereka. Ada la sikit sikit dan terima kasih kerana banyak membantu tok.

====================================

Tok sudah bergelar Master di dalam Bidang Hinopsis Oleh Grand Master  Hinopsis Andi Faisal, Dan bagi mereka yang ingin merasa hinopsis bagi tujuan tertentu antaranya menjadi kasyaf, pembangkitan tenaga dalam, lemah syahwat, sifat malas dan nak jadi rajin, sukar menemui jodoh dll In Sha Allah bisa.

Namun sebagai Master yang ada Grand Masternya tok terikat dengan syarat terapi hinopsis dan janji bahawa setiap sesi akan di kenakan fidyah dan fidyahnya ialah RM 250 persesi, dan jika mahu belajar Fidyahnya ialah Rupiah 3 Juta iaitu sama syaratnya tok ambil dengan Grand Master Andi . 3 Juta Rupiah sekitar RM 888. 

Keilmuan di Bogor tok tidak boleh ajarkan walau sudah di beri izin hehehe, ini kerana itu ialah periuk nasi tok der.. antaranya menangkap jin ke dalam botol. owh ga bisa tu, dan semua master sudah sepakat mendiamkan sahaja ilmu ini kerana proses dan perjalanan kami amat berat dan tidak berbaloi untuk kami mewujudkan persaingan.

Berbalik kepada Hinopsis. Hinopsis ini berkaitan dengan tenaga dalaman , bukan kosong kosong juga , jadi sebelum ingin mengambil kursus ini sila persiapkan diri dengan amalan zikir yang banyak di dalam badan agar tenaga dalam dari diri tok dapat di salurkan ke dalam Diri anda.

Silibus akan di berikan kepada anda beserta Sijil Keahlian. 

Sekian


13 ulasan:

  1. Salam,
    Terapi hipnosis tu bagaimana nak sertainya Tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt buat masa skrg tok buat secara persendirian, nak buat kem kosnya mahal tuan.

      Padam
    2. Bila² masa boleh datang atau ada harinya?

      Padam
  2. Assalam tok..nnt tok boleh lah buat cincin khodam peringkat tinggi tok..sy udah terlepas semuanya 😔

    BalasPadam
  3. nak hipnosis kena tido umah tok laa

    BalasPadam
  4. Jika tok smpi klia, otw nk blk utara lalu plus.maklumlah.mana tahu blh singgah jumpa tok sekejap.jika masa tok bersesuaianlah.semoga tok semua slmt pulang dgn selamat.

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum tok...bagus ni tunggu tok explain

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum tok mat, dalam bulan 11 ada kosong tak. Saya teringin jugak nk beljar ngn tok.

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum tok mat, dalam bulan 11 ada kosong tak. Saya teringin jugak nk beljar ngn tok.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN