Sabtu, 7 September 2019

KEMENYAN ARAB







Alhamdulillah, ini dari stok yang lepas yang masih ada dalam simpanan tok. ini yang last dah, xdak dh ni..

Kemenyan arab atau nama lainnya kristal mani gajah semasa ia belum mengeras dan muda, opss. terbuka rahsia pulak ... ya..kristal mani gajah tu kaler merah,, kaler takda masalah, sirap ada. asalnya dari kemenyan ini lah. 

Kemenyan ni kalau di transformerskan kepada nama kristal mani gajah, harganya lebih mencanak canak, letak 4 batang dah Rm 200 dah.. maka itulah kelebihan mentransformerskan namanya .

Namun asal muasal sebagai kemenyan arab pun dah POWER dah, ingat senang ke nak jumpa kemenyan ni?... org tua tua usaha beli 50 gram tau, simpan dalam kertas dan di guna sampai mati.. bakarnya sikit sahaja dan kelebihannya sama dengan kemenyan merah atau multifungsi. 

Cuma.... haaaa.. Penggunaan kemenyan ni ikut level ilmu seseorang pawang.. kalau amatur, pakai kemenyan hitam, kalau profesional depa pakai kemenyan arab atau kemenyan bunian. Atau kemenyan getah. 

Kemenyan ini juga boleh di mamah dan di makan sedikit di waktu pagi bagi KEKUATAN ZAKAR, dan jika dalam kecemasan insyallah boleh di bakar .

Setiap kemenyan ada khodamnya, tapi mengikut hemat tok khodam ini di berikan oleh guru anda masa anda ambil kos Perbomohan dan perdukunan dulu. 


Insya Allah, kalau anda sering berjumpa kes kes jin rasuk, kes hantu raya, kes jembalang hutan, senang kata kes berat lah, insya Allah cubalah bakar, dengan serta merta jin di dalam tubuh pesakit ini akan keluar ketakutan atau menjerit ketakutan. Ini lah kehebatan kemenyan Arab atau getah bagi sebuah pokok....... Kemenyan ni getah pokok la..mana mana kemenyan pun, memang asal getah pokok. Dan setiapnya ada kehebatannya tersediri.


Terkadang ada guru mencari, nak tarik duit la, tarik nombor la, tarik pompuan la.. macam macam.. masa bomo mintak la jenuh mencari pusing 1 Malaya. x jumpa jumpa.. ini haaa.. apa tunggu lagi,beli buat spare..nanti nak guna barang dah ada..  


Kod Produk : KARAB 27819
BEntuk : Kemenyan Arab
MAHAR : RM 40.25


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

19 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok.grab 1 bungkus tok KARAB 27819

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. Baik tuan. Alhamdulillah. Jazakallahu khairan kathira.

      Padam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Tok,kemenyan arab ni ada expired date tak?

    BalasPadam
  6. Saya beli kemenyan ni sbb dapat tahu ianya dapat meningkatkan kecerdasan otak seseorang.
    Tapi,jika kita bakar kemenyan ni waktu kecemasan apa yg jadi tok?Sbb saya tiada ambil kos perdukunan dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. oleh sebab tuan tak ambil kos perdukunan, maka lebih baik tak perlu tahu , belajar apa dalam bidang kita sahaja, dan dokus dalam satu2 bidang , maka kita akan pakar dalam bidang itu. jangan campur adukkan, nanti pening

      Padam
  7. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  8. Assalamualaikum tok.Kemenyan arab ni asalnya dari kristal mani gajah ke atau pokok getah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt . utk pengetahuan tuan, semua yang bernama kemenyan datang dari jenis jenis getah pokok dan bukan semua pokok dapat menghasilkan kemenyan yang berbau harum, di atas ialah kemenyan Mekah yang memang berasal dari getah.

      Mani gajah pula ia agak lembut macam jeli ( bentuk macam kemenyan tapi bukan kemenyan ) bila di bakar ia tidak mengeluarkan aroma.

      Padam
  9. Salam tok.Kalau kes yg berat2 dan kerasukan,kalau guna kemenyan ni apa yg terjadi.Sampai "benda" dlm badan tu boleh keluar.

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt, apa kata tuan mencubanya utk melihat apa yg akan terjadi

      Padam
  10. salam, tok. yg ni sye nak ade lagi ke tok urgent sangt

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN