Selasa, 3 September 2019

CINCIN SUPER KUALITAS KHODAM SUPER




Delima Burma Asli Khodam Perubatan Peringkat Tinggi, Di Malaysia Batunya bernilai RM 8000, silakan semak di kedai kedai gems tempat anda





















Ini Opal 12 Puteri, perlu di maharkan bersama 3 rakan karibnya RM 6000 semuanya, namun jika anda mahukan ia sahaja, ini nilainya di bawah















Mempunyai Khodam & Dewi Yang cantik jelita dan berguna di dalam urusan keduniawian seperti pelaris, pengasehan, penunduk manusia, mudah mendapat kerjaan, tender, projek, membungkam lawan, tidak boleh di setubuhi, jika anda mahu, perlu gauli kesemuanya ada 7 Dewi























Mempunyai Khodam Tunggal berupa Sang Ratu, airnya bening dan indah, sama indah dengan rupa sang ratu yang jelita, berusia sekitar 32 tahun dan masih single tidak berpunya kerana tugasannya berat memerintah sebuah kerajaan, hampir separuh kerajaan Jin tunduk kepada kekuatan kerajaannya di Indonesia, nah sekarang kita kenalkan ia di Semenanjung atau di mana mana sahaja , Ia sering ulang alik di antara tugasannya dan permata ini. Cahayanya memuncak apabila terkena sinaran matahari


Kesemua Cincin ini jika anda bilank cantek, itu dalam gambar yang mati, kaku.. jika di depan anda, semestinya anda pula yang akan menjadi kaku melihat keindahannya. 

Kesemua Dewi ini bersifat Khodamul Insann, tapi kalau ada ramai, dan mahu di gauli tidak boleh di gauli cuma 1, mesti kesemuanya. anda sanggup?.

Nasihat tok ialah... duduk diam dan tunggu respon, salah satu darinya mesti akan tertarik sendiri dengan anda dan akan mulai memasuki mimpi anda menayangkan wajah dan tubuhnya. itu sudah pasti jika anda bersabar. 


*Jenis khodam ini tidak di panggil khodam di Malaysia, tapi sebagai dampingan batu, batu sebagai syaratnya. Dan ia bukan di hukum kerna perbuat salah. ia alami duduk di sana dan atas redho mereka batu batu ini di berikan kepada master semasa penarikan , tujuannya ialah untuk mereka dekat dengan manusia dan ada yang mungkin mahu menikahi manusia, dan cara ini sahaja makhluk gaib bisa mendekati manusia secara rapat dan kerap.



Sila lihat dulu, cuma ini cincin berkualiti tinggi batunya dan mempunyai Khodam Berkualiti Super. ada lagi 5-6 biji yang tok x sanggup tebus kerana maharnya keras banget doang. 

Belum tok kodkan kerana tok tidak tahu anda mahu atau tidak. 

Batu ini semua dari hasil penarikan cuma ia di masuk ke dalam toko sebagai jualan sama macam tok narik batu di bukit dan menjual di Blog ini. 

Namun Khodam khodam yang ada di dalamnya Gede gede banget, Gede ertinya besar.. bagus.. top..

Sila lihat dulu, jika anda mahu sila PM bunda sahaja. 

Maharnya Setiap satu tok selaraskan sama agar mudah tok ingat sendiri.

Setiap satunya ialah RM 2500

Dan jujur tok bagitau anda , untung bersih tok dapat adalah kos bagi 1 bagasi 40kg, nak tau untungnya berapa yok semak bagasi 40kg airasia.

Kalau anda bermurah hati beri lebih, Ya Alhamdulillah sekurangnya tok ada juga buat makan makan dan belanja ya. In Sha Allah. 

46 ulasan:

  1. Balasan
    1. memang lawa tuan, mahar tok bagi tu sebenarnya pembeli boleh markup lagi sampai 5-10x ganda... di tempat kita terutama di kl.. deliam di atas tu tok dah tgk dah di kedai gems batu saja rm 8k. tahun lepas bulan julai.

      Kalau opal tu tak yah kata la. biukan opal pasar malam tu, bentuk cantik, inclusion lawa, api naik. spot hitam xda. perfect..xda pecah pecah

      Padam
  2. Apa pun sya terpikat yg di atas sekali, tapi apa kan daya tangan tak sampai...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang murah dikit ada mazlan, tapi tok takut org tak suka , jenis delima biasa biasa aja kok, tapi khodamnya juga boleh tahan

      Padam
    2. ...main ansur-ansurlah Tok, hahahaaa...

      Padam
    3. maharnya tok dah selaraskan semuanya sama , rm 2500 setiapnya.

      Ansur ansur tak dapat bagi bukan brg tok tuan mazlan hihi. kalau x tok x dapat nak pusing modal sama teman master ni

      Padam
    4. yang murah dikit dan khodamnya boleh tahan tu akan di maharkan juga ka tok? khodam perubatan ka, tak larat tengok famili kena sihir dah, nak lawan tak reti,

      Padam
    5. Ada tuan, khodam murah memang kita ada kok. cuma ga ada penampakannya boleh tuan lihat. Kita isikan di cincin dan sebagainya.

      FAmili asyik kena sihir memang memenatkan tuan, apatah kita sebagai anak atau bapa. Sihir itu emangnya wujud, cuma ia tidak wujud umum. Jadi kerana itulah kita kena sentiasa berhati hati .

      Batu Allah cipta

      Kayu Allah cipta

      Jin Allah cipta

      Binatang Allah cipta

      Maka Gunakan lah..

      Contohnya Anjing.. kerjanya menjaga rumah, dan kawasan, org kita lebih sanggup anaknya di rogol depannya oleh maling pak dari mereka membela anjing, sedangkan kalau kita lihat di arab saudi itu sendiri rumah orang islam memelihara anjing, Sekarang di kursus peladang dan pertanian malaysia juga baru mahu kenalkan anjing kepada pemilik kebun kebun kecil dan besar.

      Anjing itu Allah jadikan bijak bisa faham 40 patah isyarat. masa kita ga mampu ajarnya jangan masuk ke rumah, lalu atas simen di depan rumah dll. Pasti bisa. Tapi ya kan..org melayu kita ini semuanya serba ga kena.

      In Sha Allah silakan berusaha dari dduk saja

      Padam
    6. maaf, kucing bisa faham 40 isyarat dan anjing bisa 80 isyarat.

      Semua Allah cipta ini utk di gunakan org org islam yang berfikir, berfikir maksudnya mempunyai ilmu.

      Tapi kerana sikap pemalas, orang kita lebih gemar menghukum.

      Padam
    7. telah berusaha, sedang berusaha, masih berusaha dan akan terus berusaha, tak pernah duduk saja.

      Padam
    8. Bagus, usaha tidak boleh putus putus. doa sudah, usaha tenaga udah, usaha herba udah, usaha dukun udah, usaha ostaz udah, usaha barang alami mungkin belum, usaha barangan berkhodam tingkat tinggi juga masih belum. teruskan usaha, setiap penyakit PASTI ada obatnya..

      Padam
  3. Superb tok!!delima tu mmg mengancam.lg mengancam opal dewi.nasib bajet lari sikit je.jika ada rezeki lebih Allah beri in sha Allah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup. In Sha Allah seminggu dua ni adalah rezekinya Jebat tu. haaaa

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  4. Kalau tok sempat balik malaysia nanti, tok nak ke Bangsar buat Cert bagis etiap cincin ni dan akan buka 1 blog lagi, untuk item ekslusif.. mahar in sha Allah kalau delima di atas dalam RM 7000. Opal lainnya sekitar RM 11-12,000 sebentuk. Blog tu buat buat sambilan sahaja. bukan target reseller.

    So reseller. bukan tok nak marketing dengan anda, kalau anda x percaya, anda lihat sahaja, asal tok ada masa nak ke Gems Lab di Bangsar tuh. dah masuk ke blog khusus.. price will be lock

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. tok tatau nak pm tang mana tuan. tok bagitau kat sini saja . Delima itu di duduki oleh 1 Dewi yang bernama Dewi kemasek anak didek Ratu Balqis.. Tok sudah ada gambar ratu balqis dari paranormal kami.

      Kelebihannya : Pengasehan tinggi, penunduk manusia dan jin, Penghantar telepati ( niat / hajat ) ke dalam mimpi seseorang, Penjaga diri dan memberi gerak daya rohani kepada pemiliknya berupa aura perisai yang kuat .

      Berpakain gaun merah, dan memakai selendang tipis di kepala.

      Kelebihan lainnya... batunya boleh di jual mahal gila di pasaran luar, itu TERJAMIN PASTI.

      Maharnya 2500 belum termasuk kos pos dan kos biaya paypal. itu mahar bersih

      Padam
    2. terimakasih tok .. mmg padu lah ,,,

      Padam
  6. Balasan
    1. x sabar dah ni, ampa lambat habih cerita , tok nak balik lusa dah ni hahaha

      Padam
  7. Ratu ni telinga dia menajamkan tok?

    BalasPadam
  8. Cincin Ratu yv tunggal tu apa fungsi tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang itu banyak. boleh kata multifungsi. sebuta apa aja semua ada tu. cuma ada fungsi2 tertentu ada dia boleh buat cepat ada lambat

      Padam
  9. tok...bole bgtau ukuran cincin....ukuran batu cincin...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua di atas bersaiz 22 kecuali delima di atas bersaiz 21.

      Saiz boleh di ubah dalam masa 1 jam ketika tok masih di sini, kalau tok dah balik ke Perlis, tempoh ubah saiz ialah 1 minggu sebab kena ikut turn

      Padam
  10. Tok..maaf jika soalan agak sensitif sikit..bergaul tu secara nyata ke tok?kalau org tumpul kasyaf/x kasyaf?

    BalasPadam
    Balasan
    1. soalan ini x sensitif tuan kerana di tahun2 lepas sudah kita nyatakan.

      Jika bersabar ia akan hadir sendiri nyata di kamar, walau pun tidak kasyaf. tapi nunggu ia hadir itu mesti penuh sabar dan tidak memikirkan, benda gaib hanya akan menampakkan diri bila kita tidak memikirkannya, contohnya tiba tiba ada wanita lain di atas ranjagmu sedang berbaring, sedangkan istrimu keluar outstation, kamu akan bingung wanita sesat manakah masuk ke dalam rumah, langsung tak terpikir akan dewi2 ini.

      Bagi yang kasyaf ya bisa langsung lakukan melalui dimensi kasyaf , selepas berjaya di dekatkan baru lah ia akan tampak nyata, proses ini lebih cepat namun perlu diingat.


      Jika ia hadir sendiri di atas ranjang dan ajak berkahwin maka syarat boleh kamu sendiri aturkan dari pihak kamu

      Jika kamu yang cuba cuba menghadirkan dia dan kamu yang ajak dia kahwin maka dia yang akan meletakkan syarat.

      Syarat mereka tidak ada ya atau tidak... apabila di suarakan maka ia terus wajib di tepati.

      Contohnya dia katakan jika kamu mahu berkahwin dengan saya syaratnya ialah kamu perlu ceraikan isteri kamu.

      Tidak ada lagi ya / tidak

      Maka tanpa tangguh langsung kamu kena ceraikan isteri kamu .

      Jika tidak ia langsung menghilang dan barang yang ada juga tawar semuanya.

      Sebab itu lah tok nasihatkan. tunggu adalah lebih baik.


      Jika dia yang muncul kan diri dan dia yang AJAK kamu menikah, maka kamu boleh letakkan syarat kamu

      Contohnya : " kalau kamu mahu sy mengahwini kamu maka syaratnya kamu mesti tinggal dengan saya dan wujud bentuk manusia 24 jam dan tinggal bersama saya layaknya manusia ".

      Maka pada ketika itu juga ia di tepati.

      Ini lah antara ilmu kenal Jin yang anda perlu tahu.

      Jadi jangan bingung apabila menghadapinya.

      Padam
  11. Assalam bonda..antara cincin ni yg mana sesuai utk Penarik kekayaan, berkaitan duniawi..ingt nk grab khodam peri cantik kt laman sebelah..tpi udah di sambar org

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebenarnya Khodam peri cantik masih ada belum tok buat cincin, opal juga, sila pm bonda utk melihat keduanya.

      Padam
  12. Assalam tok ayah, utk Sang Ratu sudah ada yang grab dan PD nya, klau belum, mohon bonda check wasap utk butirannya.
    Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wsalam wbt. Sudah ada yg book sampai pagi ni. Jika xda ulasan pd maka silakan tengahari ya

      Padam
  13. Saya masih menanti keputusan dr tok ayah dan bonda samada item ini boleh dibuat tukaran dgn item yang saya gagal tebus kemarin berikutan item yg saya ingin tebus itu telah di grab dan PD oleh pemahar yg lain. Terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebentar. Tok Dan bonda tgh pack. Dala kurang 30 minit bonda jawab

      Padam
    2. Bonda kata. Tgu selepas jam 2pm. Jika tuan Sharon x buat bayaran. Maka silakan

      Padam
  14. Salam tok...opal 12 puteri dh ada yg grab ker tok....?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN