Rabu, 11 September 2019

BAKI CINCIN YANG MASIH ADA








Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah sudah banyak cincin Berprofil tinggi di dalam kotal ini termaharkan. Dan yang di maharkan ialah apa yang sudah di Paparkan lepas kepada anda. 

Jika anda lihat di atas sana, ada 3 bentuk yang BERTANDA. ini ialah yang tidak di maharkan dan pakaian tok sendiri, Selebihnya belum lagi di Paparkan kepada anda secara berKOD. Namun jika ada anda berkenan di dalam koleksi ini, maka silakan, semuanya berisi dan jika ada yang anda sudah pesan namun anda lihat masih ada di dalam kotak ini maksudnya order anda sudah keciciran sama staff kami di sini, maka sila ingatkan kembali order anda bersama detail lainnya. 

Bagi yang berminat, sila PM bonda JJ terus ya. Tok belum ada masa nak kodkan semua ini kerana setelah kita kodkan ia akan masuk ke bilik lain dan bukan lagi di dalam kotak ini yang di simpan di dalam bilik tok. Khuatir juga lah nanti dah simpan dalam banyak2 item, lost eye. tau tau tahun depan baru jumpa " laaaaaaa ni kan cincin yang kod tahun lepas "... dan ada kes lepas org tanya masih ada ke item sekian sekian, dan jawapan staff ialah tak ada, dah habis, org dah beli dll.. padahal staff masa tu tengah sibuk dengan benda lain dan tak fokus kepada pertanyaan pelanggan, besa la dah nama pun staff, depa buat kerja depa saja tuan tuan. Kalau soalan yang ekstrim sikit mana depa tau nak jawab, jadi akan muncul jawapan basic atau memeningkan, jadi bila berurusan dengan pelanggan tok ni jika anda soalan pesan kat situ, tanyakan kat tok soalan saya ni " sekian sekian "... macam tu na. 


Ok Silakan

7 ulasan:

  1. waduh.. minatnya kat opal yang ada cik peri cantik tu..? opal kuning kot tu.. berapa mahar tok? confused tengok page sblm2 ni..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum. Batu delima merah ada tak Tok?

    BalasPadam
  3. Balasan
    1. sebentuk paling murah ialah RM 3000 dan paling mahal ialah RM 10,000. usah risau tuan, ada cust yang beli cincin rm 3000 dan mampu di maharkan semula rm 10,000. memang Rm 10,000 tu harga dia minima, biasa harga pasaran ialah RM 25,000

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN