Khamis, 5 September 2019

BADAR KHODAM TINGKAT TINGGI








Alhamdulillah Item ini sebenarnya kami ada 5 unit dan kami perolehi dari Bogor lagi melalui Grand Master KHJ ***** , 4 lagi kami simpan sebagai stok dapor jika ada offline atau tokoh2 pemerintah di sini ingin memaharkannya bagi pakaian mereka. 

Ia melekat magnet dengan sangat kuat sekali dan ia bernama Badar Khodam. Dari 2 nama iaitu 

Badar besi + Khodam Peringkat Tinggi 


Jenis ini jika anda perhatikan ada di pakai di kalangan atasan polisi dan tentera Indonesia khusus pakaian diri dari di tembak kapan pun mereka sedang bertugas. Di Indonesia ini minggu lepas sahaja ada lebih 5 kejadian bunuh , pembunuh upahan, bunuh kerana hutang dan bunuh kerana pusaka, Warga polisi sering terdedah dengan pelbagai risiko samada sengaja atau tidak sengaja, jika anda ke Indonesia ini lihat di jalan raya nya udah membuatkan anda gerun, kenderaan bersimpang siur tidak teratur dengan pelbagai jenis kategori, motor di sebelah treler, kereta di himpit kiri kanan kenderaan berat ... Kalau tuan Gunawan dulu pernah tinggal di Indonesia maka dia lebih tahu bukan?

Petugas keamanan berhadapan dengan ancaman sepanjang tugasan mereka. Lalu ada yang memakai azimat azimat, barangan berkhodam di sebalik uniform modern yang kita lihat kini. 

Kalau di Malaysia ya... kita aman.. kenderaan ikut peraturan. kita ada JPJ yang mengaturkan aturan keselamatan jalan Raya, Kita ada JKR yang sentiasa memastikan keselesaan di atas jalan raya. kerana itu masih ramai di tempat kita yang berasa nyaman dan enak mereka masih sukar menerima penggunaan item mistik. Kita lihat tentera Indonesia ..... mereka mempraktekkan ilmu kebatinan dan ghoib dan ini adalah demi keselamatan negara dan diri mereka sendiri. Bagi yang masih cetek dan dangkal akalnya mahu menerima dan menyatakan semua ini karut, ayoh beranikan dirimu melihat video di bawah. 



Perkataan syirik , munafik bagi benda sebegini ini HARUS anda BUKA MATA ia bermula dari agenda FREEMASON hadis palsu yang beredar lebih dari 50,000 jenis dan hanya 10,000 hadis yang benar. Mengenai Rasullullah SAW yang ada 300 mukjizat itu pun kapan bilakah kamu mula mengetahui jika tok tidak membuka mata anda di blog ini?.

Sebagaimana yang tok bilank dulu bahawa musuh islam amat menggeruni umat islam bukan sahaja kerana kita tidak takut mati, tapi kerana ilmu ilmu yang kita miliki, kalau setakat tak takut mati doang, itu namanya bunuh diri jika tanpa usaha. musuh musuh islam ni sudah lama mengkaji, sudah ratusan tahun mengkaji bagaimana cara untuk melemahkan kita, mereka sudah cuba pelbagai cara dan agenda, akhirnya mereka sedar bahawa umat melayu nusantara amat berpegang kepada ugama, lalu pada tahun 1925 lagi mereka mulai menghantar dan mengambil individu dari nusantara belajar di sebuah negara yang kononnya islam, namun azan pun sudah di ubah ke dalam bahasanya sendiri. Ulama ulama ini belajar di sana dan kembali ke nusantara dan kemudian mengajarkan kepada kita, Ilmu kebatinan ini semuanya SYIRIK, walau ia menggunakan Ayat Al-Quran ..walau ia menggunakan bantuan sodara di alam gaib iaitu jin atau bunian... kenyataan ini amat mudah di sangkalkan iaitu dengan pertanyaan...Apakah hukum meminta bantuan bukan org islam?... nah bingung mereka mahu menjawabnya. 

Di akhir akhir zaman ini alhamdulillah sudah ramai manusia umat islam sedar bahawa selama ini mereka di kontrol oleh ulama ulama freemason dan iluminati dan umat islam nusantara mulai mempelajari dan kembali kepada zaman dahulu iaitu mengikut guru guru di Persantren2 yang masih mengajar ilmu mengikut tuntunan ugama, bukan TUNTUNAN PEMERINTAH. 

Manusia yang bernama umat islam yang berkata perkara ini semuanya mengarut, syirik adalah anak anak yakjuj dan makjuj yang sifat mereka di perturunkan dari org terdahulu yang sudah di didik oleh didikan freemasonary yang merasa mereka sedang islam tapi sebenarnya mereka lah yang sedang musyrik kepada Allah tanpa mereka sedar. 

Jin Islam itu saudara kita.. Allah sudah berfirman bahawa sesama islam itu adalah bersaudara

Kita hebat untuk ugama

Untuk pertahankan ugama

Kerana musuh islam setiap detik selalu memperhebatkan diri mereka

Jin islam dan manusia islam saling bergandingan di medan perang melawan musuh musuh islam...ADAKAH SALAH?.. di mana lojiknya.... di dalam islam ini LOJIK. islam ialah UGAMA LOJIK. bukan ugama yang membuang, menghina makhluk lain, menepikan apa yang Allah cipta, batu kayu dll. Tidak berasa sombongkah kita?.. sedangkan Allah cipta itu dan ini untuk kegunaan kita.. lalu kita kata, ini ga bisa, ini tak boleh.. kamu tak rasa sikap ini adalah sikap sombong... fikir dehhhh, pakai akal kamu. 

Item di atas ini mempunyai khodam peringkat tinggi khusus di medan peperangan dan huru hara sahaja... Ingat.. di tempat kita bau bau sudah mulai ada bukan?.. kita tidak minta atau berdoa , tapi sekurangnya kita ada bekalan, ada persiapan.... kok bersiap keris sebilah ga cukup doang mahu lawan 10000 butir peluru, lojik deh.  Soalnya kamu mahu berjuang atau bunuh diri... ?..polisi sendiri mahu menarik picu senjata belajarnya berbulan sampai kena sasaran...ini kan kita warga biasa.. dalam hati ada semangat perjuangan, yach semua orang ada.. tapi ilmunya.. persiapannya di mana doang?....di blog kita ada sediakan macam macam, kamu tolak, kamu kecam... lalu kamu mau bunuh diri, yah silakan.. sekurangnya kurang sudah org seperti kamu. simple. 

Pemakaian Badar berkhodam ini membuatkan kita berjuang bukan seorang diri , namun bersama saudara seugama kita... ya kan kalau bukan seugama masa dia mahu berjuang bersama kita melawan kaum kafir laknatollah?.. pastinya islam 


Di pakai sebagai cincin atau azimat di pinggang sahaja. In Sha Allah... Bisa di test menggunakan senapang , badar di letakkan kepada haiwan dan di tembak . 



Kod produk : BADARKHO 4919
Bentuk : Badar Berkhodam
MAHAR : RM 1000


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN