Ahad, 1 September 2019

AZIMAT SUPER PERINGKAT TERTINGGI ALAM GOIB

DAUN KAYANGAN AZIMAT KEKAYAAN MASTER KHJ SHOLEH


Alhamdulillah tok masukkan deskripsinya di blog walau pun ia sudah di maharkan bertujuan deskripsi untuk pemilik baharunya.

Pertama . minta maaf kepada lain lain pelanggan kerana pelanggan offline ini amat jitu dalam tebakannya menggunakan sniper , asal dapat terus dia semacam tahu dan tanya " ada barang baik ga?", jadi tok ini lurus, kalau ada, ya kita cakap ada, kalau ga ada, maka ga ada. 

Jadi alhamdulillah rezekinya yang pertama ialah Daun Kekayaan yang di dapatkan Master KHJ Sholeh

Daun kayangan ini di simpan untuk sugih kekayaan di dalam bisnes tanpa had dan orang lain tidak bisa menganggu urusan bisnesnya dengan cara sihir jenis apa pun atas izin Allah SWT

RM 1480.65

SOLD OUT








AZIMAT KEKAYAAN KHODAM PERINGKAT TINGGI DARI POHON BESAR 
KHJ ***** BOGOR

Alhamdulillah Perhasilan terbaik Grand Master KHJ ***** Bogor dan ini ialah khusus permintaan tok sendiri untuk azimat kekayaan Khodam Peringkat tertinggi . Anda nampak di tengahnya?.. anda rasa ia lukisan atau ukiran?... itu ialah batu asli dan ada penampakan Peri cantik yang menunggui pohonan besar ini.

Peri / Dewi ini bisa apa pun bersama pemiliknya, samada bertemen, bermesra, bersahabat, bernikahi antara pemilik dan dirinya 

Menjaga Pemilik dan usaha dagang pemilik agar kekal masyur dan maju malah dengan kekuatannya atas izin Allah SWT akan meningkatkan lagi kekayaan yang di miliki tanpa had . 

Perbandingan Khodam Cincin dan Khodam ini ialah ia lebih tinggi 2-3x lipat kekuatannya dan kelebihannya

Jika di pakai atau di letakkan di toko akan menarik lebih banyak minat .

Rezeki anda umpama sepohon pokok yang merimbun dengan daunnya yang banyak,buahnya yang enak, batangnya yang kukuh. sebagaimana azimat ini sendiri. 

Perisai dari sihir dengan izin Allah SWT bagi 1 keluarga yang berteduh di bawah pohon ini ( Kiasan )


Tok ada 1 cadangan untuk anda buat duit.... masuklah contest batu mulia di tempat anda dan jika anda menang, anda bebas untuk memaharkannya di nilai antarabangsa... anda rasa berapa lumayan nilainya?... jangan sangka sangka di Malaysia, di Malaysia masih ramai yang belum mampu menilai batu mulia dengan cukup baik dan menghargainya. Tok maksudkan di Hong Kong, Taiwan, China, UK, US, London dll. 

RM 4444

SOLD OUT


======================

Bagi yang gusar kerana tidak berkesempatan memiliki khodam Peri/dewi yang cantik 

Anda jangan Gusar selagi tok masih di tanah Indonesia ini, tapi yang anda perlu gusarkan apabila dekatnya detik detik tok akan kembali ke Malaysia sekitar 4-6hb ini sahaja. Makin dekat detik ini maka anda memang WAJIB gusar.

Di dalam kegusaran anda itu tok ingin menawarkan 1 lagi Khodam Peringkat tertinggi yang Akhir di dalam Kategori Peri cantik / Dewi Cantik dan ini ialah lumayan cantiknya, Namun tidak tok masukkan ke dalam blog sehari dua ini kerana tok gusar, ya Aku pula yang gusar... Penampakan Peri / Dewi Ini terlalu menggoda dengan kelihatan Buah dadanya yang montok dari gambaran kepala sampai bawah dada. Jenis ini adalah untuk tujuan :

Perlindungan diri dari aniaya, fitnah, sihir, kejian.. jika ada musuh anda berani mencoba maka in Sha Allah setelah mencoba mereka akan menyesal seumur hidup . Tidak berbaloi mencuba menjolok sarang tebuan jika tumbalnya bisa membinasakan sampai mati, sudahlah hidup ini cuman 1 kali. 

Menjaga Pemiliknya agar sentiasa bahagia, tenang dan berjaya di dalam apa yang di kerjakan

Mempermudahkan urusan duniawi

Sebagai Dampingan yang cantik ia sering di datangi Jin lelaki lain dan Jin lelaki ini selalu di jebaknya agar membantu pemiliknya mencapai kejayaan, atau pertahanan atau serangan, sebagai contoh pemiliknya di ganggu jin pihak penyihir , peri ini akan meminta jin lelaki lain memerangi atau menggunakan pengaruh dan kuasa mereka di alam sana bagi menghukum jin penyihir yang kecil ini. Ya.. kecil sebesar kuma sahaja jin penyihir jika di bandingkan Jin Jin tahapan tinggi. itu hakikat.. Jin penyihir ni penakut, selepas mereka menghantar sihir dengan laju mereka melarikan diri kembali kepada tuannya/bomoh jahat. erti kata lain peri ini / dewi ini tidak akan cedera walau sedikit pun. Kita di alam manusia yang ada akal ini pun boleh bertelingkah dan berperang , malah sanggup memutuskan persaudaraan kerana seorang wanita cantik. Inikan Jin?.

Peri yang menjadi khodam ini bertindak sebagai seorang Setiausaha kepada anda. 

Jika anda mahu menikahinya maka ia mampu di lakukan dengan proses mudah dengan syarat anda sudah memilikinya dan sudah berasa senang dan nyaman dengan kehadirannya. 

MAHAR untuk Peri Menggoda ini ialah RM 2500 sahaja. 

Jika anda mahu silakan PM bonda terus dan bonda akan sampaikan ia kepada tok di sini. 


12 ulasan:

  1. Alhamdulillah..rezeki rakan GB lain tok.jika modal besar nk juga sy melamar.

    BalasPadam
  2. Ilmunya sudah dapat ni Tok
    Nanti Tok praktikan di Malaysia
    Boleh lah nanti mahar tebus nya di bawa bincang 😁😁😁

    BalasPadam
  3. ada sebarang tumbal, perjanjian dan ikatan x tok klu ambik peri cantik ni..? hihi

    BalasPadam
  4. 1. mcm mn klau pemilik khodam peri/dewi meninggal tok...? khodam peri/dewi akan bebas...?
    2. bole dperturunkan pd ank cucu ker tok...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh di perturunkan melalui item kuncinya. kalau x mahu, jual saja

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN