Khamis, 5 September 2019

ANDA GEMAR MEMASUKI PERTANDINGAN PERMATA?

Ingin di maklumkan kepada anda, 

Sekiranya anda gemar menyertai Pertandingan Batu Permata Peringkat Mana Pun dan anda memerlukan Item terbaik bagi menyertainya, In Sha Allah bisa di uruskan , Namun perlu di ingat Maharnya juga adalah maksimal RM 30,000. Namun di Malaysia ya.. bisa jual lebih lagi , itu adalah TERJAMIN. 



Jika anda godek2 google dan jumpa 1 halaman yang meniagakan batu zamrud sahaja, anda akan lihat harga yang di tawarkan adalah maksimal puncak RM 45,000 dan Seminima RM 23,000. dengan Nilai Puncak ini sebenarnya anda dapat memiliki Permata permata yang sudah pernah masuk Contest dan menang Juara, Malah ada yang sudah beberapa kali Menjadi Juara. Melalui Kesempatan pertandingan ini anda perlu tahu apabila permata anda menang, akan ada pembelinya yang sanggup membayar nilai yang cukup tinggi kerana mereka yang menawarkan kepada anda ini bukanlah calang calang orang melainkan mereka yang mengikuti contest peringkat International pula dan malahan mereka Menjualnya kembali dalam Nilai USD atau EURO di Eropah. 

Tok nak menebus sampai RM 30,000 untuk 1 permata HEBAT dan pernah beberapa kali menang Juara bukanlah di dalam Kemampuan tok dan memasuki mana mana contest juga bukan permainan tok di sini, Tok hanya pandai memaharkannya sahaja. 

Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN