Jumaat, 30 Ogos 2019

PENGHANTARAN BARANG ORDER

Jerebu teruk






Alhamdulillah petang tadi semasa kami ingin melanjutkan perjalanan ke Indramayu , tok meminta singgah ke EMS Jakarta, Ya Allah punyalah Macetttttt. Jem, Macetnya keren banget dari Kuala Lumpur. Gila. memang tok tak duduk la dalam Kotaraya ni , dulu tok duduk di kl setahun  je terus balik kampung kerana anti JEM / Macet. 

Perjalanan kami ke EMS ambil masa yang lama kerana jalan yang macet teruk dan pada ketika itu kenderaan yang bernombor ganjil tidak di benarkan masuk ke kawasan kawasan tertentu, jenuh juga la nak mencari jalan lain yang lebih jauh. 

Barang yang tok poskan ke Malaysia semua order yang anda sudah bayarkan KECUALI jenis khodam, itu tok sendiri akan bawakan. 

Bagi Jenis Khodam di cincin tok boleh poskan dari Indonesia jika anda berkeinginan tinggi dan kadar masa sampai ialah sekitar 2-4 hari sahaja. 

Jadi jenis Khodam di dalam Botol , kena tunggu tok pulang atau boleh juga tok pindahkan ke cincin, namun jika tok pindahkan ke cincin ada antara kelebihannya tak dapat di gunakan dan banyak pula pantangannya. Jadi sila bersabar dan tunggu sahaja, yang mana ada order brg selain khodam, maka akan sampai ke tangan anda minggu hadapan sebelum jumaat ya.

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN