Rabu, 31 Julai 2019

BATU FATIHAH








Batu Fatehah ini di beri nama semasa ia datang Al Fatehah sebanyak 41x baru selesai  habis di bacakan dan cuma ada kedapatannya 1 sahaja batu Fatehah ini. 

Pak Syeikh memberitahu Al-Fatehah itu sendiri adalah Doa dan ayat ini adalah ayat yangt paling tinggi nilainya di dalam perubatan dan apa sahaja niat manusia, ia merangkumi dunia dan akhirat. 

Geliga pemberian ini cukup anda gunakan untuk pelbagai masalah terutama melibatkan penyakit dan juga kemakmuran duniawi, bab rezeki, bab harta , bab musuh dan bab kawan , In Sha Allah, Sewaktu ingin menggunakannnya di bacakan Surah Al-Fatehah 1x dan di bayangkan apa hajat anda, In Sha Allah akan di kabulkan oleh Allah SWT, Tok ingin menasihatkan bahawa berbuat baiklah dengan item seperti ini dan jangan berniat buruk khuatir buruk padahnya kerana Batu Ini di jagai Oleh Khodam Al-Fatehah itu sendiri ( Di sampaikan pesanan oleh Tok Syeikh ). 


Ada 1 sahaja, Ya Maaf deh jika tak cukup



Kod Produk : BFATIHAH 27719
Bentuk : Batu Fatehah / Batu Ritual
MAHAR : RM 220



Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0178259540







BONDA SHA : 0127845231

31 ulasan:

  1. Balasan
    1. Assalam tok.sy mohon izin dalam tempoh 12jam tempoh grab utk maharnya.mcm2 hal hari ni.servis kereta.tukar tayar.tapi hati berkenan dgn batu fatihah ni.In Sha Allah jika ada rezeki sy.jika dlm tempoh grab sy gagal.sy akan maklum ungrab.rezeki rakan GB lain.

      Padam
    2. Assalam tok.maaf,bkn rezeki sy.sayang seribu kali syg.payment xmasuk lg.tuan Nur Muhammad ada hubungi sy.npknya dia mmg bersungguh.sy ungrab kpd dia tok.moga ke depan ada ganti utk sy item ni.

      Padam
    3. Lagi 55 minit lgi sblm tempoh GRAB Tuan Jebat expired tu.Mudahan2 ada rezeki saya hari ni.

      Padam
    4. Assalam tok.PD.jika tuan muhammad atau yg lain dah PD.tidak mengapa.rezeki dtg di pg hari.info pd bonda jj.

      Padam
    5. Wslm wbt. Alhamdulillah. Jazakallahu khairan kathira. Tahniah tuan

      Padam
  2. Balasan
    1. Payment Done tok.Terima kasih juga pada Tuan Jebat.

      Padam
    2. Maaf tuan, nampaknya ia mmg rezeki tuan jebat.

      Padam
    3. Assalamualaikum.Saya x paham skrg ni tok.
      Tuan jebat UNGRAB,jadi turn jatuh pada saya skrg.
      Jadi,saya berjaya PD dalam lingkungan 12 jam.
      Tapi,yang saya hairan kenapa tuan jebat PD pula ya.

      Sedangkan,tiada GRAB kali ke2 dan individu yg seterusnya boleh melakukan PD dalam tempoh 12 jam.

      Saya harap pihak tuan/puan dapat mempertimbangkan masalah yg berlaku skrg ini dan mengambil keputusan yg sewajarnya.

      Padam
    4. Assalam.maaf pd rakan GB yg grab.smlm sy ungrab pd Tuan Nur sbb sy xdpt settle maharnya.jd Tuan Nur kena PD terus.xde istilah grab dan PD dlm tempoh 12jam lps sy ungrab setahu sy.melainkan tok/bonda kata blh.dr tgh mlm td sy lihat tiada ulasan PD dr rakan GB lain.pg ni sy tawakal dan terus PD.jika sy dah berkehendak pd sesuatu geliga tok.sy xkn mudah mengalah.harap kita terbuka dlm hal ni.mmg ia masih rezeki sy.klu sy dok aim habis2 tu maknanya ia utk kegunaan diri sendiri.xde istilah nk saja2 wujud sengketa dlm blog ni.jgnlah kita bermasam muka hanya kerana sebiji geliga.btlkan klu sy salah.

      Padam
  3. Ya bonda.. Sy grab menunggu..

    BalasPadam
  4. Salam.. Blom ada kwn2 gb yg buat PD.. Jd sy PD ya.. PD done..

    BalasPadam
  5. Wslm wbt. Maaf tuan, sdh di PD tuan jebat.

    BalasPadam
  6. Apakah yg berlaku🤯

    3 org sudah payment?

    Utk barang yg ada satu satunya ni. Laaaa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Baiklah pengetahuan bermanfaat bagi saya berkaitan CANIBAL FIESTA ni.

      Rezeki tuan jebat.Semoga tuan menggunakannya utk jalan kebaikan.

      Padam
    3. malam ni ada item best tuan, ada 1 saja juga

      Padam
  7. Allahurabii,sedihnya saya tok.Harap item King Hyper Rare ni x terlepas lagi.

    Saya mana tahu,tuan jebat nk UNGRAB item ni ke tak.Tuan jebat maklumkan UNGRAB pada pukul 10 54 malam.X sempat saya rushing pergi bank nk buat PD.Kesianlah saya.

    Jadi,saya buat PD pada pagi tadi.Saya ambil tempoh tuan jebat UNGRAB pada pukul 10 54 malam iaitu tempoh tuan jebat UNGRAB pada saya,maka ia berakhir pada 10 54 pagi.

    Dan saya berjaya PD dalam tempoh 12 jam.Iaitu pada pukul 9 56 pagi.

    saya harap tok dapat pertimbangkan masalah saya ni.Pening kepala saya asyik pikirkannya.Harap2 x terlepaslah item ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya tuan, memang selepas satu satu item di Ungrab, maka pelanggan lain tak boleh grab lagi, law ni lama dah.

      Ia utk menggelakkan musuh kita yang hari hari dok mai mendengki tu grab, kemudian selepas 12 jam, pakai id lain grab lagi , dan lagi dan lagi. sebab tu kita kata lepas 1 orang GRAB, dan dia ungrab , org lain kena terus PD saja tuan. macam kes tuan ni, selepas tuan Jebat TYPE UNGRAB, tuan boleh terus PD sebab GRAB tuan sudah di kira grab menunggu. malah sebenarnya ada berapa ramai lagi kat bawah yang grab di kira grab menunggu dan siapa yang buat payment dia akan dapat barang .

      So lebih kurang selepas seseorang UNGRAB saja, semua grab menunggu di bawah takda law dah , takda giliran dah, dia dah jadi CANIBAL FIESTA, siapa pd dulu dia dapat, yang terlajak pd pula kita akan pulangkan wang semula. itu memang kita alert dah.

      Merujuk kepada 12 jam tu tak kira dah tuan sebab tuan jebat yang asal dah UNGRAB, maka benda ni dah batal, maka sistem pendua akan terus aktif iaitu sistem TERUS PD. dan kita kat sini memang sedia maklum akan ada kes perlu refund jika customer nak refund ( ada yang nak hold dan tukar barang lain )

      So semua pelanggan kena sedia maklum bahawa 1 barang cuma peluang 1x grab sahaja, jika ia di ungrab, maka ia akan jadi CANIBAL FIESTA

      Padam
  8. Tok akan ke Jerai semula utk mendapatkan batu fatehah ni, tapi bukan mudah juga ya, sebab benda ni mesti kena turun masa fatehah di bacakan ( Fatehah tawasul ), barulah namanya batu fatehah. kalau nak ikutkan dalam ritual lepas, 10 ritual 6 ritual ada batu ini, cuma sebelum ni kita tak pernah nak closing saja. Kebanyakan batu ni di beli terus oleh pelanggan offline yang bergelar perawat alternatif di sekitar kl dan pahang

    BalasPadam
    Balasan
    1. kansel ke jerai, tok ada nak jumpa 1 pelanggan esok di perlis, so malam ni tok cuba di Nakawan

      Padam
  9. Ya btl tu kwn2.. Sisitem ni telah dikaji di dbincang semua ahli dlm blog gb.. Klu xdpt tu bkn rezeki kita tuan.. Dan item ini pon mungkin dh dtentukan milik tuan jebat..

    BalasPadam
  10. dari pengalaman saya.. beralah dan redho lebih baik.. selalunya akan diganti yang setara atau yg lebih baik.. kita dah usaha, rezeki hak Allah jua..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN