Sabtu, 23 Februari 2019

LOKET PUTERI SAADUN































Loket ini terbuat dari Mani Gajah Spot, biar nama apa pun yang di berikan kepada Tok , beberapa ratus jenis batu memang tok kenali.

Loket ini di berikan Puteri Saadun iaitu seorang Puteri yang seringkali berhubungan dengan Pak Guru di Narathiwat dan Pak Guru menyatakan puteri ini sudah beberapa kali memohon untuk di kahwininya , namun Pak Guru menyatakan perinsip beliau dan pengajian beliau tidak sama dengan pengajian Tok iaitu dia tidak akan mengahwini makhluk selain manusia kerana khuatir terleka di alam lain dengan kenikmatan, keindahan rupa paras dan sosok tubuh orang halus ini. Sebagai seorang manusia yang di amanahkan isteri manusia kepadanya untuk di nikahkan sebagaimana di dalam Firman Allah : 

“Dan di antara tanda-tanda kekuasaan-Nya ialah Dia menciptakan untukmu isteri-isteri dari jenismu sendiri, supaya kamu cenderung dan merasa tenteram kepadanya, dan dijadikan-Nya di antaramu rasa kasih dan sayang." (Q.S.Ar Ruum:21)

Beliau memetik ayat ini dan menyatakan manusia untuk manusia, Bunian untuk Bunian, Jin Untuk Jin, Binatang Untuk Binatang, Tumbuh Tumbuhan juga begitu. Namun Pak Guru tidak membantah atau mempertikaikan ada manusia yang berkahwin dengan Makhluk lain berikutan Ada Firman Allah mengenainya iaitu :

¨Maha Suci Allah yang telah menciptakan pasangan-pasangan semuanya, baik dari apa yang ditumbuhkan oleh bumi dan dari diri mereka maupun dari apa yang tidak mereka ketahui¡¨ (Qs. Yaa Siin (36) : 36). 

Ayat yang di jelaskan Allah SWT ialah " Maupun Dari apa yang tidak mereka ketahui " ini merujuk juga kepada Takdir qada dan Qadar sekiranya di takdirkan menikahi makhluk selain manusia. 

Berbeza dengan pengajian tok di Indonesia dahulu bahawa manusia boleh berkahwin dengan Bunian atau pun Jin dan tiada Nas atau dalil yang melarang selain hanya tidak Menggalakkan sahaja, Ini kerana Nabi Muhammad SAW berharap kepada kita ( lelaki ) Mengahwini Sesama Wanita manusia juga untuk mencambahkan benih benih islam di muka bumi dengan banyak sekali dan ada juga di dalam Firman Allah SWT :

Wahai manusia, bertaqwalah kamu sekalian kepada Tuhanmu yang telah menjadikan kamu satu diri, lalu Ia jadikan daripadanya jodohnya, kemudian Dia kembangbiakkan menjadi laki-laki dan perempuan yang banyak sekali. (Qs. An Nisaa (4) : 1).

Walau pun tok dan Pak Guru berbeza fahaman, namun pekerjaan kami tetap sama iaitu mendapatkan item penarikan dari alam ghoib untuk kegunaan manusia dan kemakmuran manusia itu sendiri. 

Jika nak di kira pendapat, Allahyarham Pak engku Guru tok di perlis dulu lagi jauh beza dan menentang keras mengenai bunian ni, tapi kami masih boleh duduk semeja minum kopi dan membincangkan hal lain yang tidak mengundang sengketa, kerana itulah Peranan ilmu dan itulah kelebihan bergaul dengan orang orang yang berilmu. Alhamdulillah.. sehingga ke akhir hayatnya pun, tok masih tetap memegang amanahnya untuk Ke Chumphon itu, In Sha Allah. 


Loket ini boleh anda buka dan canai semula buat cincin atau di jadikan kepala tali pinggang dan ianya mempunyai kelebihan di dalam :

Pengasehan tertinggi di kalangan Mani Gajah dan ia di ambil dari jenis teras di dalam batu mani gajah itu sendiri. 


Kod Produk : LPSAADUN 23219
Bentuk : Loket Puteri Saadun
MAHAR : RM 122.25




Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB



BONDA JJ : 0127845231





BONDA SHA : 0178259540

8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN