Selasa, 26 Februari 2019

DANA UMMAH ( MOHON KAYA TERUS )

NAMA BIN/ BINTI MAK / IBU 





NAMA BIN/ BINTI MAK / IBU 



































































































Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua

Alhamdulillah setelah Peruntukan dan keizinan Dana Ummah tidak langsung di benarkan keluar oleh Bank Alam Bunian di kawasan semenanjung Malaysia iaitu tepatnya di Rawang Temple Park,  setelah bertahun lamanya tok menjejaki peluang peluang, akhirnya tok mendapat peluang memperolehi Peruntukan dana kunci dana Ummah dari Kerajaan Gunung Selipat , Yala Thailand. 

Dana ummah adalah kunci kepada peluang peluang dan juga pembuka pintu kerezekian iaitu dengan cara memberikan kunci / tanda kepada pemilik / pemohon dan kemudian para waliyullah di sana mencatatkan nama nama mereka ke dalam sebuah buku yang di buka ketika solat subuh dan Maghrib dan nama nama ini di doakan setiap hari selama 1 tahun 6 bulan tempoh perjanjian, dan selama ini juga doa doa para waliyullah ini mengiringi sang pemilik kunci yang berupa not dana ummah yang lepas. Beginilah Dana Ummah Bekerja. 

Ada segelintir tersalah anggap dengan menyatakan Bunian memberikan WANG kepada pemohon, Ini Salah. Jika mereka memberikan wang, maka wang itu tiada rekod di dalam BNM dan sudah tentunya ia adalah wang Palsu, Bunian tidak akan menyusahkan pemohon ini yang mana sememangnya sudah susah . Doa yang di bacakan berupa kesejahteraan kepada pemilik dana ummah, Dari segi ekonomi, kesihatan, kestabilan dan menjauhkan bala bencana dan menyelamatkan insan ini dengan mendoakan pelupusan dosanya agar di masukkan ke dalam syurga Allah Kelak. 

Ini lah bagaimana Dana Ummah berfungsi. Alhamdulillah ramai yang memperolehinya dulu mendapat kesenangan dari segi peluang, malang dan bencana yang di timpa berkurangan dan mereka di berikan jalan di dalam kehidupan oleh Allah SWT.

Sekiranya anda memberikan nama anda kepada sebuah masjid di dalam Malaysia ini dan membayar RM 500.. adakah masjid itu akan mendoakan nama anda setiap subuh dan maghrib selama perjanjian?.. adakah anda mampu menaruh kepercayaan sebegitu ?.. Itulah persoalannya, dan persoalan kedua, adakah penghuni masjid itu makbol doanya sebagaimana para waliyullah di sana ?.. Tok tidak berkata di masjid kita tiada waliyullah, tapi adakah waliyullah kita sanggup ke masjid yang di bina kini?.. atau mereka lebih selesa berada bersama jemaah jemaah mereka sahaja ?. 

Alhamdulillah di atas tok cuma di berikan 5 Sahaja Kunci Dana Ummah dan untuk tujuan ini ia tiada tempoh, ia untuk selamanya selagi mana pemilik beriman kepada Allah SWT in sha Allah. 

Bersama kunci ini di berikan Sehelai kertas Bening yang mana sudah di lukiskan wafaq khusus dan di dalam 1 ruangan di atas itu anda perlu menulis nama anda Bin/Binti IBU  DI DALAM RUMI ( BAHASA MELAYU ) , jika anda mampu menulis jawi maka ia adalah satu bonus, namun kesannya tetap sama.

Kekuatan Kunci ini yang paling penting. Bukan Plat Tembaga yang di berikan itu. Plat itu mampu di tiru manusia menciptanya sementelah ia sudah terpampang jelas di Muka Halaman ini. 

CARA CARA MENGAKTIFKAN


Tuliskan Nama anda Bin/Binti Ibu di ruangan kosong di atas dalam huruf rumi atau jawi

Kemudian Pegang kertas ini dan bakarkan ia, Apabila api nak sampai jari, lambungkan ia ke atas.itu sahaja

Kertas Bening ini akan terbakar dan Selepas ia terbakar anda akan merasakan sebuah suasana BENING seolah olah masa terhenti sebentar , sekitar 2-3 saat sebelum keadaan kembali Normal.

Sesudah Selesai membakar kertas Bening ini, nama anda akan terus tercatat di dalam Buku Catatan Mereka di Puncak Kerajaan Silipat Yala, Thailand walau sejauh mana pun anda berada,  Dengan Kuasa Allah SWT. 

Plat Tembaga ini sila simpan dan jangan di tunjuk kepada orang lain khuatir timbul fitnah, iri dan sebagainya, simpan ia di dalam Sebarang kain atau dompet, ia tiada pantangan apa pun cuma JANGAN DI HILANGKAN sahaja. Jika hilang maka serta merta nama anda di dalam Buku Dana Ummah ini akan turut Hilang. 


Tok tidak menguasai Kawasan ini dan hanya menumpang berteduh sahaja di bawah penguasaan Pak Guru, Jadi kepada 5 org yang ingin memiliki, Sila Fikir baik baik, item ini bukan untuk koleksi atau di jual semula. Ia memang untuk yang memerlukan Shj

Kekuatan Dana Ummah Kerajaan Silipat ini di berikan sepenuhnya , maksudnya tiada persyaratan tempoh , tiada persyaratan kekuatan yang terhad, kerana itu tok menyatakan ini ialah Azimat Mohon KAYA TERUS. Tidak ada belok belok kiri dan kanan. 

Ini ialah ikhtiar anda untuk KAYA melalui doa para waliyullah, ingatan dari diri tok yang kerdil ini, ini adalah usaha dan usaha ini adalah yang lebih dekat dan lebih hampir dengan matlamat. Iaitu anda memohon para waliyullah berdoa untuk diri anda kerana tahu doa kita sendiri tidak mudah makbol Allah Taala kerana dosa dosa yang kita lakukan, apatah di Malaysia sesetengah makanan bercampur baur dengan bahan bahan Haram berkaki 4 tanpa kita sedari sebagai pengguna, lagilah doa tidak mudah makbol. 

Mahar yang tok tawarkan adalah yang tok rasa relevan jika di bandingkan dengan cadangan jemaah Pak Guru di sini, kerana tok tahu anda di Malaysia jika susah, memang betul betul susah, di Siam ni, susah susah pun masih boleh mencari makan, para dermawan bersepah dari dalam kampung, bandar dan di tepi jalan. 

Ingat . Kertas bening itu adalah benda paling mustahak, jangan sampai koyak, kena air dll, buka sampul elok elok dan berhati hati, ambil kertasnya tanpa perlu melihat lagi plat tembaganya, tulis nama dan terus bakarkan ia.. 

JANGAN BAKAR di atas lantai, WAJIB Pegang dengan tangan semasa membakar dan semasa apinya hampir ke tangan Lambungkan ia ke atas. selepas ia tamat suasana akan Hening 1-3 saat dan akan kembali normal sediakala

KAWASAN MANA ANDA BOLEH MEMBAKARNYA??


Mungkin semasa anda mendapat sampul pesanan, anda sedang berada di pejabat, bakarlah di pejabat di meja anda

Mungkin anda di dalam kereta, bakarlah di dalam kereta

Mungkin anda berada di depan rumah, bakarlah di depan rumah

Jangan risau kerana apinya bukan api biasa.. ia adalah api bening dari Alam Ghoib, anda akan faham selepas melakukannya. 


PANTANGAN SEMASA NAK BAKAR

Jangan Beritahu orang, buka dan tulis dan terus bakar, mulut diam. 



Ada 5 sahaja buat masa ini, jika ada request pelanggan lain sila berikan tok masa untuk mendapatkan kuncinya, kuncinya tidak semestinya barang di atas, mungkin kuncinya cuma siling lama, mungkin juga batu, mungkin juga kayu tah hape hape...ni tok cakap saja.... yang penting ialah proses permohonan itu. 



Kod Produk : MOHONKAYA 26219
Bentuk : Kunci Dana Ummah
MAHAR : RM 500




Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU BONDA SHA Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB



BONDA JJ : 0127845231





BONDA SHA : 0178259540

85 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Assalam tok guru..klu 3a ni sy byr half rm 250 dulu bleh..esok sy bank in lg rm 250

      Padam
    2. w.salam wbt, silakan, tapi jangan lama sangat tau, ramai org nak ni

      Padam
    3. OK tok..x lama tok..sat g sy tf yaa

      Padam
    4. Dh tf tok rm 260..esok sy settle kan lg selebihnya..x leh lepas peluang ni..rse dh btahun2 Dana Ummah x dpt kan tok

      Padam
    5. ya memang dah agak lama. kali ini dapat dalam bentuk begini alhamdulillah

      Padam
  2. Assalamualaikum Tok.
    Sy nak grab 1A.Kalau tak dapat
    yg lain pun ok juga salahsatu dari 5 tu .

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Baik lah tuan2. Yg belum di grab 2a Dan 4a. Sila grab segera bg yg memerlukan.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. 1a... Tuan rafirul
    2a...
    3a... Tuan saiful sharom
    4a... Tuan Akmar
    5a... Tuan Deen

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. Butiran PD mahar sudah wasap pada bonda

      Padam
    2. Utk permohonan baru Kunci Dana Ummah, yg 2A saudara jamil nyan terlebih dahulu ulas GRAB dari saya.

      Padam
  8. Balasan
    1. Xsmpat tuan. Jika tuan Betul2 mau boleh whatapp bonda utk bonda ingatkn tok mohonkan lagi.

      Padam
    2. Dah whatsup bonda tok.

      Padam
    3. ya, sila whatsapp bonda ya, lagipun skrg kita juga sedang kumpul nama untuk Geliga Permohonan juga.

      Bonda akan buat 1 senarai nama dan bagi pada tok.

      Untuk permohonan dana ummah,sila bagi nama dulu dan terus buat pembayaran, kami tak mau jadi macam minyak cahaya hijau , org tahu order tapi berbulan tak bayor , adoi.

      Padam
    4. Permohonan saya jangan lupa tok ....perubatan

      Padam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. Tulis nama sekali dgn nama bapa ke Tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nama ibu,

      contohnya

      Jamil Bin Rohani


      Mujur tanya, tok hampir lupa

      Padam
  11. Grab satu Tok..PD dah ws Bonda..thanks

    BalasPadam
  12. Tok plat tu perlu sentiasa dibawa atau boleh saja disimpan di rumah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebaiknya di simpan dlm kain n msukkn dlm dompet n boleh dibawa kemana2 saja. Boleh juga jika ingin simpan di rumah.

      Padam
  13. Balasan
    1. Maaf tuan, smua dh di grab sini. Mohon nama n terus PD krn tok akn mohon lain jika bnr2 mau.

      Padam
  14. Whatapp bonda ya tuan. Harap maklum.

    BalasPadam
  15. Balasan
    1. tunggu sat selepas 15hb ni, tok nak buat Geliga Permohonan dulu na tuan

      Padam
  16. Assalam tok guru..yg Dana Ummah ni 3 set lagi tu..masih ada lg ke

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN