Selasa, 30 Oktober 2018

KITAB TAJUL MULUK EDISI 2 ASLI



KITAB INI DI DALAM BAHASA ARAB DAN JUGA BAHASA MELAYU JAWI


Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah Di persembahkan kepada anda Kitab Tajul Muluk Edisi Ke 2, iaitu edisi yang ada Jawi Melayu dan salinan ini ialah salinan asal dari Kitab Asli yang di miliki Pak Lang Gua Di Kuala Nerang, Kedah. 

Mungkin akan ada yang bertanya tidak adakah yang bertulisan RUMI?... pada pendapat Tok..

1. Sekiranya ingin yang sudah di ubah bahasanya, anda perlu tahu juga risiko kemungkinan istilah dan makna ayat juga akan menyimpang dari maksud yang sebenar

2. Sudah berapa banyak Kitab Tajul Muluk edisi Bahasa Melayu keluar , adakah PENGAMALnya sehandal Pengamal Dahulu yang menggunakan KITAB LAMA?

3. Penyampaian maksud yang menjadi semakin samar akibat dari pengolahan ayat yang kian miskin dengan Pronounsnya. 


Bagi Tok , sekiranya anda boleh membaca JAWI, memang anda akan dapat membaca kitab ini, sekiranya anda seorang ustaz , sudah tentu anda akan dapat membaca Dalam Bahasa Arab.

Buat pengetahuan juga, Tidak semua orang BERTUAH dapat melihat KITAB TAJUL MULUK dan memilikinya secara FULL . Apa yang kebanyakan ada di pasaran itu sudah di tapis tapis kerana di dalam kitab ini ada berbagai ilmu Hikmah dan perubatan antaranya :

Cara Membuat Minyak Penawar

Cara Membuat Minyak Angin

Cara Membuat Maajun

Cara Dan ilmu Kebaikan /  Kejahatan

Dan Ribuan Ilmu lainnya

Malah sekiranya kitab ini di baca ... di baca bang.,.. bukan amal tau.. di baca semuanya sekali... 1 Kelebihan nyata anda akan perolehi iaitu Mampu menghilangkan diri dari pandangan Musuh dan boleh di demokan. 

Kitab Ini ingin GBunian Maharkan Pada bentuk Hard Copy kerana Scan lebih susah dari Fotostat.. 

Dan seterusnya pula Anda boleh menyimpan Kitab ini dan boleh merujuk kepada kawan kawan ustaz anda yang ingin sama sama mempelajari.

Permaharan Kitab Ini boleh anda share dengan Guru Ugama atau Kumpulan anda dan tok TIDAK MENAPIS walau 1 Helai Lembaran Darinya... Berapa Tok ada.. Maka sebanyak itulah HAK ANDA. 

Kadar Fidyah Asal yang dicadangkan Ialah 

RM 4000

NAMUN


Ya... Ada NAMUNnya....


GEMPAR!!!!!
Pemilik asal menyatakan "kerana sudah teriklan , ingin di batalkan permaharannya beliau merasa Terkilan, jadi ingin di lepaskan juga atas niat Ikhlas di maharkan tanpa mengendahkan keperluan beliau ingin membina rumah, maka lepaskan juga asalkan ia terlepas"


Di GBunian ini Kita selalu buat Kuota, dan Kuota ini ialah JANJI. Tok tidak pernah mungkir janji dan Tok sedar manusia Hidupnya berpegang pada JANJI, kalau tak boleh pegang pada JANJI, Dasarnya Tok Bukanlah Manusia. 

KUOTA yang tok sediakan hanyalah untuk 20 TEMPAT sahaja Pada NILAI RM 200... Kos ini Siap Fotostat, Dan Pos Kepada anda. 




20 KUOTA

20 ORANG PERTAMA

20 KITAB HARDCOPY PERTAMA

RM 200



Selepas Habis Kuota Ia Akan Kembali Kepada Apa yang Di janjikan




Kod Produk : KITABTAJULMULUK
Bentuk : Tajul Muluk Edisi 2
MAHAR : RM 200 / 20 org Pertama


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 01111113044 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamirkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Zack Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231




Image result for kartun prince

Mr. Zack : 0178259540


29 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum wbt.
    Adakah kitab ini masih berbaki lagi tok?

    BalasPadam
  3. Boleh ke nak ambik sendiri Dari tuan.d mana ya.saya boleh turun ambik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh, tuan di syorkan berjumpa pewarisnya terus di Perlis tuan

      Padam
  4. Assalamualaikum Ulama ahlilsunnah waljamaah mengharamkan syiah. Kitab2 tajul muluk adalah terbitan dari golongan syiah. Banyak habib dan para dakwah menyampaikan ini di university al-azhar di kaherah dan university islam di morocco.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN