Selasa, 7 Ogos 2018

G.MAHKOTA PANCHAR DEWA





Item ini sudah lama berakar dan berlagenda di dalam Blog G,Bunian. Alhamdulillah namanya di sini ialah Geliga Mahkota Panchar Dewi dan ia di gunakan di dalam usaha dan asbab kepada :

Kewibawaan 

Penarikan kerezekian

Memudahkan Urusan

Penunduk dan sedikit pengasehan

Di pakaikan mengenai kulit 


Item ini tidak di galakkan diisi memandangkan ia mempunyai banyak variasi aura yang berbeza warna dan setiap aura ini mempunyai kelebihan tertentu mengikut pemakainya, setiap orang berbeza dari segi effect kerana aura manusia tidak sama. 

Tok ingin ke Sebuah lokasi bagi membuka sebuah gerbang baharu, insyallah.. buat masa kini buat semua sekutu, minta maaf tok terpaksa menghentikan kerjasama dengan anda memandangkan kebanyakan item yang di bekalkan tidak mencapai tahap kualiti yang sudah tok tetapkan dan yang masih berurusan pun hanyalah Abang Megat kerana beliau mempunyai kehalusan di dalam memilih item dan mendapatkan item. 

Johor sudah lama tok tak pergi , semenjak isteri mengandung , beranak, berpantang dan nak tunggu anak kecil ni besar sekitar 1-2 tahun baru boleh nak bawak ke sana sini, ke siam pun dah lama tak pergi, ke Kelantan pun dah lama dah tak pergi. Tok hanya mampu berharap kepada info yang di berikan orang awam di kawasan sekian sekian tentang adanya misteri yang menyelubungi kampung mereka, sambil menghalau makhluk sambil ambil barang.. sebab tu lah tok x ambil upah merawat, upah menghalau makhluk halus dan hantu jin kerana tok sudah ambil benda lain semasa proses menghalau atau berubat , tapi sukar mendapatkan kes kes menghalau dan berubat ni memandangkan kebanyakan orang Ganu ni hebat hebat dah, ramai bomoh dan pawang kawasan sini dan alhamdulillah kebanyakan sudah menjadi sahabat tok dan sekutu



Kod Produk : GMPDEWA 1818 1A
Bentuk : GMP DEWI
MAHAR : RM 250



1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN