Selasa, 3 Julai 2018

MATA KUCING JJ










Assalamualaikum wbt semua... tok baru selesai berehat selama 4 jam selepas pulang dari kem Mistik Ulu Bendul, alhamdulillah semua berjalan dengan baik sekali. 

Di atas ialah Batu mata kucing jenis JJ..bukan bonda JJ ya... lebih tepat lagi ialah Batu jenis GG iaitu batu tak ori, namun mempunyai nilai pasaran yang tinggi :

Giant Plentong : RM 200

Bandar JB : RM 180

Central Market  JB : RM 100

Pasar Malam ( Ikut kos sewa tapak ) : RM 60-80



Mata kucing ini walau bukan batu ori namun tok sudah lakukan isian ke dalamnya, actually batu ni sudah ada sebelum puasa lagi, saja tok simpan.. dalam saat nak update dan bonda takda baru ia di keluarkan, sebab tok nak coding tulisan macam doktor pakar kih kih kih . 

So ikut kod yang tok tulis bawah, esok depa bangun tidoq depa akan ikut kod tok tulis di bawah lah. usah risau. im the boss. 

Mata kucing ini diisikan dengan zikir asma ul husna , rajin sangat ke tok ni zikir kan ... apa pulak susah, bukan payah pun, pegang aje pun sambil zikir..bukan nak kena angkat benda berat sampai berpeluh peluh. Ia mempunyai kelebihan :

memudahkan urusan harian seseorang

memudahkan urusan kerezekian bab niaga dan makan gaji pemiliknya

In Sha Allah isian Asma Ul Husna bukan isian biasa biasa, terhindar dari perbuatan keji musuh, sihir dan menangkis guna guna... Pakai dan berserah kepada Allah 100% , batu cuma gadget sahaja. In Sha Allah , Allah pasti melindungi anda . Dia MAHA segalanya. 

Dan melalui kaedah yang di pelajari dari para guru tua tok ia diisikan dengan izin Allah akan memberi manfaat kepada sang pemiliknya. 

Asal usul batu ini?.... ingat tak member tok di Bangkok yang buat loket sangkar burung petir kayangan tu?... dia lah yang tak henti henti menghantar item kepada tok sebab kami kenal lama dulu dan lama lost kontek, sekitar 4 tahun juga lah iaitu selepas tok tutup urusan di Bangkok, Narathiwat dan Golok.. kerana tok berkahwin dengan Bonda JJ. 

Pada dia pun banyak item rare gila gila, tapi harga..hurm.. tok boleh gila jugak la.. nak tawar menawar paham sajalah barang mistik mintak tawar, sekali kelebihan ikut tawar.. so tok boleh sabar lah, mana tau esok lusa terbuka hati dia kan hehe. 

Anda beli nak jual semula silakan, untung ni kalau jual



Kod Produk : MATCINGJJ 3718
Bentuk : Mata Kucing GG
MAHAR : RM 50

* Rm 50 tu kos isian sahaja.. kos pos dan batunya tok belanja tau


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya





*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Captain Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231









Mr Captain : 0178259540









10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN