Rabu, 13 Jun 2018

KECUBUNG GUNUNG TEBU






Nah kecubung Gunung Tebu... Mempunyai Kekuatan alami sebagai pembersih aura samada pada diri dan di dalam rumah atau pejabat. 

Boleh di canaikan mengikut kehendak anda sendiri Tanpa merisaukan akan auranya


Kod Produk : KGTEBU 31518
Bentuk : Kecubung G, Tebu
MAHAR : RM 20

16 ulasan:

  1. Balasan
    1. Maaf, kampung sye xde line nak.. terlepas nk buat bayaran.. xde rezeki nmpknye..

      Padam
    2. Ok tuan takpa.xda rezeki kali ni .in Sha Allah

      Padam
  2. Zuly Kidal jadi tak ambik Tok....kalau tak saya nak grab.

    BalasPadam
  3. As salaam tok jika ada lagi sy grap ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam tuan Haron, Terima kasih kerana menjadi pelanggan kami di Geligabunian , tok perasan tuan adalah id baru di sini dan genuine buyer dengan beberapa pembelian lepas, terima kasih kami ucapkan.

      Untuk pengetahuan tuan setiap grab pelanggan hanya bertahan selama 12 jam dari masa dan tarikh ia ulas grab ( boleh rujuk setiap komen ada masa dan tarikh ). Selepas 12 jam jika tiada payment done ( ulasan ) maka sesiapa sahaja boleh terus melakukan payment done , Sebagai contoh ulasan tuan di atas yang grab... selepas 12 jam tiada ulasan payment done , tuan boleh terus melakukan bayaran dan terus menulis Payment done di bawah ulasan grab beliau , item akan di hantarkan kepada tuan walau ada sesetengah kes pelanggan itu sudah melakukan bayaran namun lupa untuk membuat ulasan pembayarannya, ini adalah kerana syarat kesempurnaan permaharan kami di sini ialah 2 ulasan, GRAB dan PAYMENT DONE atau PD. Jika ulasan PD tiada, maka permaharan itu tidak sah, ini kerana ia akan menimbulkan keraguan kepada pihak kami dan beberapa staff pula akan di kerah untuk menyemak kembali bayaran tersebut satu persatu di dalam akaun syarikat kami ( menimbulkan kesulitan kepada pelanggan dan staff )

      Jadi selepas ini jika tuan melihat ulasan GRAB namun selepas 12 jam tiada PD, tuan boleh terus PD dan terus meletakkan ulasan di bawahnya dan terus cepat2 menghantar butiran bayaran ke pihak kami ( admin ) dan item akan di hantarkan kepada tuan.

      Mesej ini juga untuk ke semua pelanggan lainnya

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN