Isnin, 21 Mei 2018

TUAN RAJ, IPOH... URGENT

Salam Sejahtera Tuan Raj. Ada sebuah item persembahan dari Istana Nakawan Khusus dari Sultan di alam sana untuk tuan, Sejenis Penawar bagi segala penyakit untuk yang tuan minta. Tok tidak menyangka akan dapat benda ni.. Sejenis batu raw yang mempunyai kandungan mineral paling tinggi di muka bumi dan untuk di jadikan penawar kepada tubuh badan manusia, item ini di gunakan oleh mereka sebagai rawatan harian sebagai air minuman di dalam istana. 

Sila Contact bonda untuk mendapatkannya

CARA GUNA....

1. Basuh dan masukkan kekal ke dalam bekas penapis air atau bekas air di rumah, dan buat minum seharian, In Sha Allah Tuan Raj akan melihat hasilnya , Semoga memberi manfaat

2. Ia banyak bukan 1..jadi baru ngam untuk di buat rendam dalam air dan di minum penawarnya

Kos?....Tidak tuan, tok di minta memberikan sahaja kepada tuan atas keikhlasan mereka dan keikhlasan tok sendiri di sini, sila hubungi bonda sebelum mereka mengambil balik ( selepas 7 hari di dalam simpanan tok mereka akan beranggapan tok tidak amanah dan akan mengambilnya semula, ini akan menyebabkan tok kena DAM dari kerajaan Nakawan dan tidak boleh ambil lagi barang di sana untuk tempoh 3 tahun )

5 ulasan:

  1. Alhamdulillah, rezeki Tuan Raj.. Cepat Tuan Raj.. Jangan ditangguh barang yg baik.. Meoow =^•^=

    BalasPadam
  2. Bila lah saya nk boleh dpt hadiah mcm ni. Hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. tuan Raj ni memang memerlukan..bukan sekadar koleksi, mereka tahu

      Padam
  3. Tok saya grab tok.terimakasih atas kesudian tok.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN