Selasa, 29 Mei 2018

LOKET AURA



















































































Assalamualaikum wbt semuanya.. apa khabar dan salam sejahtera


Ini ialah Loket aura ... ops sebelum tok Lanjutkan, sebab sebentar lagi tok masuk beradu dan akan berpindah ke keyboard admin... semalam semasa tok mendapatkan sabun Puteri Kasmawaty kerana di suruh ke sana akibat di Nakawan sudah habis, Tuan puteri pertamanya mengirimkan salam kepada Ayah long.. keduanya ialah dia juga memberikan Batu Harimau Tempang yang menjaga dataran Pak Syeikh di Atas Gunung Jerai. 

Mustika Harimau tempang itu ada 6 sahaja, dan ingin di maharkan pada nilai RM 200 Sahaja, mustika ini benar mirip belang harimau dan mempunyai beberapa kelebihan iaitu :

Penarik kerezekian dengan izin Allah SWT

Kemakmuran kekayaan sedia ada

Apabila bergaduh musuh akan bertempiaran jika mereka takut kepada harimau kerana mereka akan melihat adanya harimau di sisi kita. Musuh sahaja, kita tak nampak lah. Kalau kita nampak sekali kita lari buat apa.. cuba bayangkan.. musuh lari kiri, kita lari kanan..

Untuk Mustika harimau Tempang ini , oleh kerana Kamera DLSR tok sedang dicaj, maka gambarnya tak dapat tok masukkan ke dalam blog, jika mahu sila tanya pada bonda, Admin iaitu Mr Kapten pun belum di maklumkan mengenai mustika ini, mana taknya baru fresh bawak balik semalam lagi. 


Berbalik kepada loket aura ini, loket ini tok isikan dengan bacaan Asma Ul Husna Sebanyak 99x bagi setiap 99 nama nama Allah dan ia adalah multifungsi. 

Untuk Hal Asma Ul Husna tok tidak sanggup merasakan seolah menjual nama nama Allah makanya tok memaharkan loket ini pada nilai loket sahaja, sama juga dengan item lainnya sebelum ini. 

Pengisian Asma Ul Husna Yakni Nama Nama Allah tiada kelemahannya, apa yang lebih kuat dari Allah?... Itu persoalannya.. adakah bau tandas, adakah di langkah makhluk kecil manusia?, adakah mayat di dalam kuburan itu lebih besar, tidak sama sekali. Nama Nama Allah adalah zatullah dan sifat sifat Allah Yang segalanya Adalah MAHA. 


Pakaikan dan ikut apakah niat anda maka salah 1 dari Nama Nama Allah ini akan aktif kepada niat anda, ia boleh bertindak untuk 99 fungsi dan sifat dalam 1 hari , katakan pagi anda ingin mencari rezeki, maka mohonlah dari Allah Berkah dari Nama NamaNya yang sudah diisikan kepada Sebutir permata kecil ini untuk di permudahkan mencari rezeki, jika tengaharinya melihat gadis cantik dan ingin mengenalinya maka mohonlah kepada Allah di atas nama pengasehan, Dan seterusnya dan seterusnya, In Sha Allah. Namun ingat... Nama Nama Allah hanya ampuh buat mereka yang beriman kepada Allah.. kalau kita ni terjal , susah sikit la, nak jadi mudah senang saja,, bertaubat, istigfar dan sekelip mata Allah akan maafkan kamu. 



Kod Produk : L.AURA 19518
Bentuk : Loket Aura
MAHAR : RM 40


*we use FREE Shipping ( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Captain Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB




BONDA JJ : 0127845231









Mr Captain : 0178259540









23 ulasan:

  1. Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt. Silakan tuan

      Padam
    2. Assalamualaikum Tok.. Payment Done.. Leo dah wassup butiran pembayaran pada Bonda td.. Tok? Leo pun dah bankinkan mahar untuk Mastika Harimau Tempang, dah bgtau Bonda ye Tok? Nnti Tok pilihkan 1 untuk Leo ye? Meoow 😻👍🏻

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Assalamua'laikum,Masih available lagi ke tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam wbt. 1a dan 3a sudah di grab, yg lain msih ada. Silakan

      Padam
  4. Klau available lagi izinkan saya Grab 5A

    BalasPadam
  5. Ok tok done payment..resit pembayaranya telah saya WhatsApp kn kpd Bonda.

    BalasPadam
  6. Done payment..screenshot resit sudah whatsapp pada bonda..

    BalasPadam
  7. As salam tok, ada stok lagi tak ?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN