Khamis, 17 Mei 2018

KING SUDAH TIBA






























Alhamdulillah... Giliran Kelas KING hadir sebagai permaharan terbaik minggu ini. Sengaja tok hold lama dalam draft kerana ia adalah item paling terbaik.

Kelikatan Organik di dalamnya bercampur baur dengan Kulit kulit pokok dan mempunyai khasiat alami yang sangat besar.

Anda teka apakah ini?



Ini ialah Fosil Madu Menjadi batu dan nak jadi Fosil begini bukan ratusan tahun..bukan juga ribuan tahun.jutaan tahun bang.... jutaan tahun.. 


Pada nilai estetika fosil madunya dari zaman Dinosour pun sudah melambung lambung harganya, cuma ya lah di Malaysia ni tak boleh melambung lambung sangat, nanti tok yang kena lambung, tapi kalau tok beroperasi di US, siap lah... mula bid sure dalam USD 50k sebiji. 

Item item begini di dalam dunia sudah tidak ada lagi , semuanya di miliki org org kaya yang menghargai nilai estetikanya dan di simpan di dalam Cermin 

Yang banyak terjual sekarang ialah Fossil sintetik termasuklah amber.. hakduhhh... 

Pada nilai mistiknya ia mempunyai kelebihan kelebihan langsung sebagai :


Penguat badan pemakai

Perubatan tubuh yang lemah dengan rendam dan minum, rendam dalam air panas ya.. lepas suam baru minum

Penaik aura diri dan menakhluk org sekeliling dengan mudah. Pastikan anda org politik kalau tak sia sia lah. Ya lah ... kalau bukan org politik, nak pakai buat apa.

Penganyer ikan mengatasi katilayu atau mungkin menyamai.. Tok dah test pakai dapat ikan siakap pakai udang mati, percaya?... tapi ikan sebesar 2 tapak tangan tu terlepas. saksi 6 orang, mengeluh habis haha. Nak buat macam mana tak pakai tali steel. Nasib ler.


Dan banyak khasiat lain...


* Ada partnya terjual sebagai MGB dulu.. bertuah ler sapa dapat ye.. dan ini ialah yang terakhir .. Barang terakhir memang takda promosi, kalau ada rezeki, ada lah ruang memilikinya. 


*Kelonggaran di berikan utk item ini , boleh di bayar pada 15hb jika benar berkehendak, tapi kena letak deposit 10% dari nilainya

Kod Produk : GB4 3518
Bentuk : Fossil Madu KING HYPER RARE
MAHAR : RM 450

PROMO RAMADHAN
RM 220

9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN