Khamis, 24 Mei 2018

GELIGA ULAR TEDUNG SELAR EDISI 6








SOLD OUT OFFLINE


Apa dia batu ini?....malas dah nak cerita... so tok ambil di halaman lama sahaja


Alhamdulillah.. Geliga Ular Tedung edisi 6. 

Jika anda bertuah memilikinya insyallah , tahniah ayah ucapkan.

Alhamdulillah perolehan terbaik geliga Ular Tedung Selar.. Item terbaik bagi tok di bulan Muharam ini. 

Mempunyai Karomah dan kekuatan di dalam Asbab yang cukup banyak untuk kegunaan manusia:

Di jadikan sebagai cincin dan di jaga dengan Bacaan bismillah setiap kali ingin memakainya di jari. Sebaiknya di letakkan di dalam beras yang sudah di campurkan dengan Madu.. maksud ayah di sini.. beras tu di peram dengan madu asli dan kemudian beras itu menjadi warna madu dan di masukkan bersama geliga ular ini di dalam sekantung kain kuning. 

Mempunyai energy dan hikmah mistik di dalam :

Penunduk Manusia Dengan cara di tenung musuh tersebut

Penawar sihir dengan di rendamkan ke dalam air dan di bacakan bismillah lalu di tiupkan ke dalam air dan kemudian di minum. Insyallah

Penunduk ular dan mampu di uji kepada ular..minta maaf ular zoo adalah tidak dibenarkan.. ular tu dah biasa jumpa manusia.. sila cari ular yang liar di dalam hutan. 

Mampu mengawal minda manusia dari jarak jauh, caranya duduklah dengan tenang sambil memegangnya dan bayangkan wajah org yang diingini dan kemudian berbisiklah di bibir apa yang anda inginkan seperti seekor ular yang sedang bertapa insyallah


Barang ada 1 buat masa ini... Siapa cepat dia dapat.. 


AMARAN!!!!
(di page yang dipublish pada oktober 2017)

Selepas halaman ini tamat yakni halaman Bagi GUTS 6 . Ia akan di semak semula dan jika ada yang tersisa, Tok akan naikkan lagi di masa akan datang, namun pada nilai RM 1200..  masa tu jangan minta nilai di bawah.. setiap nilai ada perjanjiannya tok dengan alam ghoib, kami pun bukan boleh sesuka hati nak kurangkan mahar dan nak naikkan mahar.. antara sebab promo ialah bulan bulan tertentu ada perayaan di dalam islam, atau ada keramaian di sana..

Jadi jika ada item item sebelum ini yang belum di grab, selak semula dan grab sebelum ia di muat naik semula pada nilai asal.

Namun pada hari ini 24/5/2018, kebetulan  mmg ada keraian di sana, menyambut dan menjalani bulan Ramadhan, maka tuan2 semua tok dapatlah memaharkan pada nilai yang rendah seperti sebelum ini.. Rezeki tuan2 im sya Allah.


Kod Produk : GUTS6 19518
Bentuk : Geliga Ular Tedung Selar
MAHAR : RM 1200
Promo Ramadhan Utk anda : RM 450

12 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok. Saya masih menggunakan GUTS6 dari awal permaharan hingga ke hari ini. Hal2 berkaitan wibawa mmg tampak jelas dan tak dinafikan. Cuma saya rasa macam ada kelebihan lain pada saya. Makin lama saya jadikan ini sebagai pakaian diri, saya seolah2 dapat menjangkakan sesuatu akan datang. Macam sepintas lalu di hati. Dalam beberapa minit/jam mmg perkara tersebut berlaku. Kalau saya pakai waltu tidur. Kalau mimpi kerap dapat mimpi yg akan berlaku pada esoknya. Adakah ini salah satu kelebihannya tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt. Alhamdulilah. Akan ada lagi kelebihannya kelak.

      Tahniah tuan

      Padam
    2. Ia sebenarnya tidak berlaku kpd semua org tuan.macam Tok cakap.aura manusia x sama. Di situ menentukan apakah rezeki kita .nak dapat apa

      Padam
  2. Assalamualaikum tok ayah..sebagaimana testimoni tuan rurouni aysraf berkaitan mimpi itu..saya pernah maharkn dri tok g.puteri dayangku melati..ia mmg ada juga tok semasa saya buat pakai tidur ..alhamdulillah..terima kasih tok ayah

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt danis, alhamdulillah. tak bagitau ayah pun. haha..sama sama

      Padam
  3. Maaf ye. Tumpang tanya. Ada lagi ke itemnya ye

    BalasPadam
  4. Assmualaikum tok...guts ni ada lagi ke tok?

    BalasPadam
  5. Saya berminat geliga tedung selar tu yg harga 450 .masih ada lagi ke

    BalasPadam
  6. Masih ade lagi x geliga ular tedung selar tu too??? Saye berminat dengan khasiat yg terdapat didlm geliga tu

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN