Ahad, 20 Mei 2018

1 KING BELUM MASUK MALAM NI

Assalamualaikum wbt semua dan salam sejahtera


Pada malam ini ada 1 item yang tok sengajakan HOLD masuk dan ia berstatus KING, memang terbaik di kalangan terbaik. 

In Sha Allah esok atau lusa ye hehehe. 

Tadi ayah meraikan kehadiran Ayah Syed Adib Dari Nogori Sembilan bersama isterinya serta Paduka Utama Ayahanda Dari Kuala Lumpur yang datang melawat tok di sini.. 

Sebelum terlupa , jangan lupa bagi yang berjanji dengan Tok Siam, beliau ada mengirimkan barangan yang sudah di poskan dan akan di terbitkan oleh share partnernya di Blog... Banyak juga tu, tok pun pening dah nengoknya. 

Untuk pengetahuan , item Tok siam di Blognya tiada share bersama tok, kecuali jika ia di keluarkan di Blog Geligabunian-ez.blogspot.com haaaa yang itu sudah di sepakatkan untuk kami share 3 orang ... Tapi biarlah dulu tok nak Tok Siam Memajukan dirinya dulu lagipun dia agak sibuk ke Vietnam lah, China lah, Thailand lah...ni mungkin nak ke Pakistan pulak... jalan saja dia haha... Bagi yang nak jumpa dia di KL... sebab dia selalu ke KL hantar barang kepada peniaga di Sekitar Masjid India, Chow Kit dan Petaling Street.. Mungkin boleh berjumpa dengannya... Kalau nak beli barang siam, direct beli dengan dia je.. harga pandai pandai la kan. 

Ok sekian dari Tok.. kejap lagi kalau Ayah Syed tu tak datang rumah dari hotelnya.




Assalamualaikum wbt 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN