Khamis, 19 April 2018

MINYAK 1000 BUNGA ASLI




























































Assalamualaikum wbt serta salam sejahtera semua.

Di persembahkan minyak 1000 bunga.. di perbuat dari 1000 jenis pati bunga dan di campurkan di dalam sebuah kendi yang besar lalu di tuangkan semula ke dalam botol botol dan di berikan kepada Tok. 

Minyak ini kalau nak tau, boleh di buat pakaian diri, tapi ramai tidak tau bahawa ianya boleh di jadikan penyeri dan pengaseh bagi pandangan mata sahaja. 

Apatah pula tok sudah menjampikannya dan boleh di pakai di kening bagi tujuan memikat. Kalau nak pakai macam tu sahaja ( macam minyak atar lain ) boleh pakai di lengan sebelah atasdengan usapkan dan ratakan sahaja, teknik meratakan di atas lengan ialah untuk pelaris. 

Kalau nak kuatkan barang, ini lah rahsianya.. sapukan di batu geliga anda. Tapi pada tok batu tidak perlu usapan minyak kerana asalnya yang perlukan usapan minyak ialah keris , ini bagi menggelakkan berkarat keris itu. 

Puteri Mutiara memberitahu bahawa minyak ini tersimpan seribu rahsia tidak mustahil kerana ia datang dari 1000 bunga dan setiap bunga itu ada kelebihan kelebihannya sendiri. 

Minyak ini di berikan Puteri Mutiara Kerajaan Bukit Kechil , orangnya berkulit putih telor, wajahnya sedikit bulat , bibirnya bak delima merahnya, alis matanya hitam bercelak, matanya bulat dan mempunyai tahi lalat di dagu sebelah kanan, selalu berbusana putih dan lebih selesa memakai mahkota berupa bunga bungaan . 

Jika anda ingin mengetahui di mana bukit kechil... tok akan beritahu anda.. mana tahu jika anda ada ilmu berjumpanya, dengan berkat memakai minyak ini dia ingin berjumpa anda .

Bukit Kechil terletak di jalan Kangar-Beseri-Padang Besar

Selepas anda melalui kawasan rekreasi timah tasoh, sedikit ke hadapan anda akan jumpa 3 gerai IKAN PEKASAM di sebelah kiri, terus berhenti di depan gerai dan lihat berhadapan gerai iaitu di bersebelahan jalan ada Papan Tanda " SEWA ATV ", dan anda akan dapat lihat 1 bukit yang indah. Di dalamnya ada sebuah kerajaan yang di panggil Kerajaan Tasek Puri yang menghadap sebuah tasek yang indah. Puteri Mutiara ini ialah satu satunya Anak Tunggal kerajaan di situ. 

Lokasi sebelah mana?.. jika anda ada ilmunya, anda sampai sana akan anda akan dapat lihat sendiri di mana kedudukan istana Puteri Mutiara.. ia bukan di atas bukit.. tapi di celahan yang indah sahaja. Di alam kita ia berpaya. 


Baiklah . Tok teruskan ... kalau nak tok cerita bab Bunian ni sampai lagi 10 tahun pun takkan habis. 


Kod Produk : M-1000-B 12418
Bentuk : Minyak 1000 Bunga Asli
MAHAR : RM 77.25



Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Mr Captain Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231











Mr Captain : 0178259540

9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN