Khamis, 5 April 2018

BERITA PERMOHONAN TAPA MINGGUAN HARI INI

Assalamualaikum wbt semua dan Salam sejahtera


Terima kasih kepada mereka yang sudah menghantar nama bagi tempahan Permohonan Tapa ( PTM ). 

Bagi yang sedang merangka ingin memohon juga, sila beri nama dan alamat anda segera mungkin, payment takda masalah, setiap item PTM boleh anda jelaskan esok atau mengikuti di minggu hadapan sekiranya masih ada usia Tok di sini. 

Masa yang tok berikan ialah sampai jam 6.pm untuk menghantar nama dan alamat anda. Tapi jika boleh sila berikan sebelum masa tersebut, ini kerana pada waktu ini tok sedang bersiap untuk ke lokasi dan pada jam 8.00malam akan di mulakan.

Selepas jam 6pm orang yang menyemak permohonan anda tidak lagi memegang hp untuk menyemak tempahan anda, dan jika ada, nama anda akan di bawa ke hadapan iaitu di PTM minggu depan.


Terima kasih 

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum tok PTM masih berjalan seperti biasa tok? Lokasi minggu di dimana tok? Maharnya macamana? Nama pemohon seperti PR ke tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. w.salam wbt , lokasi minggu ini tok belum tetapkan. tapi kalau tok xda tempat lain, tok akan ke tempat lama saja. kalau tok ke tempat baru memang tok akan letak gambar sebagai kenangan, tu hari pergi takda jurukamera, p sorang staff semua keluar

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN