Selasa, 13 Mac 2018

IBU DUIT SIAM ( INTERNATIONAL ) 50XGANDA



Sold offline


HANYA TINGGAL 1 SHJ YANG TERAKHIR 

Ibu duit siam ini tok laminatekan bagi memudahkan pemiliknya membawa ke mana sahaja seperti ibu duit bunian. 

Ada yang bertanya adakah sama fungsi dengan ibu duit bunian?

Jawapannya ialah ibu duit bunian datang di tangan ayah dengan menyambar di udara 2 hari sekali ketika ayah ingin menggunakannya. Sudah ramai pun yang menyaksikannya , tapi ia bukan untuk di tayangkan , kalau niat nak di tunjukkan atau menayang. setakat tu sajalah ayah dapat sebagai wang belanja ayah.. so selalu musuh yang mencabar bukan dia nak tengok kita buat dan nak puas kan hatinya, tapi sebenarnya dia nak cabar kita agar kita persembahkan depannya dengan riak dan akhirnya benda tu kita takkan dapat lagi. So selalunya orang yang hebat hanya akan senyum bila di cabar... ini bukan masalah tidak percaya...tapi ini ialah masalah nak putuskan rezeki seseorang.

Jika di tanya pula kesannya, kesannya ibu duit ini sama dengan ibu duit Not Malaysia yang sama kekuatannya dengan Dana Ummah, dan ia tiada limit. Ia tidak menyamai kekuatan ibu duit bunian yang di laminatekan sama itu. 

Jika di tanya, boleh ke memilikinya dalam masa yang sama memiliki ibu duit not malaysia.. ?.. Jawapannnya ialah boleh. kerana lain jenis. 1 rumah boleh memliliki ibu duit not Malaysia, Ibu duit Siam dan Ibu duit bunian dalam masa yang sama, tapi harap maklom bahawa kekuatannya bukan bertambah tambah, ia sama sahaja iaitu kekuatan mana yang terkuat. 

HANYA TINGGAL 1 SHJ YANG TERAKHIR 


Kod Produk : IBUSIAM
Bentuk : Ibu Duit Siam
Kuantiti: 1 keping
MAHAR : RM 247.50


HANYA TINGGAL 1 SHJ YANG TERAKHIR 


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ @ Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN