Isnin, 19 Februari 2018

P SIHIR

























































































Penangkal sihir.

Bagaimana pula batu kecik tok ek ni boleh jadi penangkal sihir pulakkkkkkk, Allah... pening bagi mereka yang hanya berilmu sedikit .

Tapi bagi org berilmu hikmah, lebih kecil dari ini pun di jaganya bagai seorang anak kecil. Di balut , di sapu minyak dan kebajikannya di jaga dengan beras dan lain lain, huiiii cerewet jaga benda niiiiii..... untuk yang rajin PASTI lah dapat imbalannya. Kalau malas... hurm, xda apa la org kata. 

Bagaimana ia boleh jadi penangkal Sihir?... 

Lihat warnanya?...

Kenapa tok bomo pakai baju hitam?... Kenapa.. why?... dan perubatan orang berbaju hitam adalah lebih ampuh WHY.. Oh My God... tak dapat di capai akal kan?... hahaha.. Orang Ilmu hikmah gelak saja la tengok reaksi muka orang tidak ada ilmu. 

Antara alam kita dan alam jin itu gelap gulita, ia umpama gaung yang amat dalam dan ketika sihir di tujukan dari sebelah gaung jin ke sebelah alam manusia , bercahaya cahaya sihir ini lalu lalang, yang dari alam manusia ke alam jin lah yang alam jin ke alam manusia lah, boleh di katakan setiap masa ada peperangan antara jin dan manusia melalui sihir dan penyakit, yang manusia pula mengubat gangguan jin dan hantar kuasa mentera dan ayat ke alam jin, yang jin pula menghantar sihir dan tuju tuju Dukun jahat yang menyebelahi mereka kepada manusia

Di gerbang ini adanya pahlawan pahlawan yang menjaga di tebing tebing gaung dan setiap hari juga ramai yang terkorban akibat menahan sihir ini dari memasuki alam antara satu sama lain, pahlawan sebelah alam manusia terdiri dari kalangan wali wali , pahlawan pahlawan yang di utuskan Allah yang terdiri juga di kalangan mereka dari kalangan Malaikat malaikat .

Di sebelah alam jin juga ada pahlawan pahlawan terdiri dari kalangan wali waliyullah dari kalangan Jin, Malaikat malaikat dan pahlawan pahlawan jin biasa, jenis jenis pahlawan biasa ini lah mudah di sogok untuk melepaskan sihir ke arah tebing gaung alam manusia. 

SUDAH... kamu orang biasa cukup tahu sekadar itu... 

Kita ceritakan pula.. bagaimana tok boleh katakan adanya gaung di sana?... kamu orang tidak berilmu pasti tidak mengetahui dan kini sedang excited untuk mengetahuinya bukan?

Pernah mendengar bunyi tawa pontianak atau suara perempuan alam ghoib, erti kata lain, hantu ler....

Dengar betul betul jika anda ada kesempatan... pada permulaan tawanya atau tangisnya, ia berbunyi bergema dan kemudian lama lama ia semakin jelas tanpa gema..

Ini adalah kerana semasa gema tersebut ia sedang melalui kawasan gaung ini dan tawanya kerana ia berjaya melalui gerbang ini melalui sogokan dan kelalaian penjaga gerbang. 

Lojikalnya?.... jika anda inginkan lojikalnya, silakan jadi orang berilmu ghoib.

Siapa pula tok di alam sana sehinggakan tahu apa yang ada di sana.. maaf, tok bukan sesiapa walau pun ayah pin sekalipun, tok cuma dipangil ayah Pay sahaja hahaha.

Kalau nak tau siapa diri ini, tanyalah kepada mereka yang kerasukan Jin , tanya kan mereka, kenal tak Tok Mat GB, hahaha, tanya saja lah... kalau dia jawab tahu, tanyakan pula, siapakah dia di alam sana. 

Tok tak nak cakap , biarlah org cuma tahu kita cuma hidup di alam nyata, bukan di alam ghoib haha.

Item ini di pakai auranya umpama melindungi pemakai dengan menyeliputi badan pemakai dengan kegelapan dan tidak akan dapat di lihat Jin Jin Pembawa sihir dan penyakit. 

Tapi kalau jin tu hebat dan canggih , sambil bawa sihir sambil pegang sport light kena juga..ini analogi lah.

Tapi tetap susah nak kena. In Sha Allah



Kod Produk : P.SIHIR 7218
Bentuk : Penangkal Sihir
MAHAR : RM 120

BORONG SEMUA
RM 500


SEMUA item jualan di sini anda boleh maharkan semula pada nilai lebih tinggi, kami di sini menggalakkan, elakkan dropship kerana item kami sentiasa sold out dari masa ke semasa



Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540







4 ulasan:

  1. Salam tok, saya ingin bertanya kepada tok melalui pengalaman dan ilmu tok yang luas dan pernah ke alam lain, sebenarnya bumi kita ni bentuk macam mana? Sfera atau rata? Maaf lari tajuk tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan. Tok tahu tuan merujuk kepada sebuah ayat AL Quran yang menyatakan

      " Kami menghamparkan....."

      Jawapan bagi soalan tuan ialah, bumi ini bulat tuan dan amat besar sekali bagi saiz manusia macam kita.

      Hujung dunia yang di maksudkan ialah kutub utara dan kutub selatan yang mempunyai lubang ke perut bumi .

      Ini membawa maksud bumi sebenarnya bukan bulat bercantum tetapi seperti dua huruf C.

      Berkenaan dengan ayat berkaitan kaum Luth yang di terbalikkan kerana mengamalkan homoseksual.

      Rujuk kepada kisah kisah kaum yang di lupuskan

      Kaum ad'
      Kaum Tsamud
      Kaum nuh

      Ketiga kaum ini di hapuskan..ingat..di hapuskan

      Namun kaum Luth

      Di terbalikkan...

      Kemana mereka di terbalikkan?..

      Adakah mereka.org ghoib atau bunian?. Yang di katakan amat kesal dengan perbuatan mereka sehingga air wudhu itu tidak pernah lekang dari tubuh mereka.

      Wallahua'lam

      Padam
  2. Terima kasih tok atas penjelasan. Allahuakbar banyak sungguh misteri dan ilmu Allah yang belum dan tidak saya ketahui. Jazakallah tok

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama sama tuan.jazakallah. itulah sirr Allah tuan.salah satu dariNya

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN