Khamis, 15 Februari 2018

GELIGA KEDUDUK








Di kodkan dengan nama JASPER, tapi ia bukanlah Jasper. Ada beberapa item yang ada di dalam stok lama tok keliru dengan namanya, maklumlah dah 6 tahun berniaga dalam blog, sudah lebih 10k halaman di terbitkan. Dulu org kata tok ingat semua nama nama batu.. Tapi masa tu baru berapa ribu page . Sebenarnya otak tok pun ada had juga nak ingat. 

Mustika Keduduk ini dulunya di perolehi di sekitar akar pokok keduduk ( senduduk ) dan ini ialah mustika keduduk asli , yang biasa orang kata geliga keduduk tu, berpancar pancar itu sebenarnya batu Labradoraite, kalau dalam blog ini di panggil dengan nama Geliga Mahkota Panchar Dewi. Silakan Google untuk melihat jenis batunya. 

Dan labradorite di klaim sebagai batu keduduk semenjak zaman ayah ayah kita lagi, entah peniaga manalah ketika itu meletakkan ia sebagai nama keduduk. Wallahualam, tapi peniaga tu pun takda dah rasanya, manakan tidak zaman ayah ayah kita usia 30 tahun, peniaga itu ketika itu sudah 60-an, kalau sekarang ada pun sudah terkubur rasanya. 

Geliga keduduk asli di rendamkan ke dalam air bagi di jadikan penawar sakit gangguan dan masalah Gangguan jin, Baik histeria ke, saka ke, terkena sampuk ke. 

Terkadang ada di antara kita yang keliru bagaimana nak tahu adanya kewujudan makhluk tak nampak ini. 

Mudah sahaja.... sekiranya anda ada lepak di mana mana di malam hari , dengan keadaan suhu yang dingin tiba tiba kedinginan itu memuncak atau tiba tiba terasa suam atau panas, maka itu lah kehadiran makhluk ghoib. 

Kehadirannya tetap di rasakan walau kita tidak kasyaf, jadi selain dari itu .. bukan dia lah... kerana itu kumpulan pemburu entity selalu pakai thermometer di dalam aktiviti spectral hunting mereka Alat ini memang tidak lekang baik di dalam mana mana grup pemburu hantu seluruh dunia sekalipun. 

Keduanya bila di pakai, ia akan memberikan kelebihan PENGASEHAN kepada pemakainya... Ingat.. kelebihan tau..bukan dia lebih dari tuhan, ini tidak mungkin sama sekali kerana ini batu sedangkan tuhan itu tidak berbentuk. 


Di pakai sebagai cincin di jari manis jari kanan , terbaik pakailah perak kerana ia sunnah Nabi



Kod Produk : JASPER 6218
Bentuk : Mustika Keduduk
MAHAR : RM 225.25

PROMO CNY
RM 40

Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +601111113044, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB







BONDA JJ : 0127845231










Mr Chai : 0178259540


6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN