Isnin, 26 Februari 2018

BATU KAMI BUKAN BATU BIASA


Jangan pandang batunya kerana kami di GB mampu jadikan sebutir batu jalan menjadi senilai dengan berlian dan sebutir berlian senilai dengan batu jalan. 

Geliga dan mustika di sini semua sudah di Enchantment dan di perkuatkan dengan aura tenaga dalaman Nur Insan , Sila scan jika hebat. 

Macam tok nyatakan lepas dan sudah ratusan kali, jika inginkan batu lawa dan untuk anda membazir dan boros , maka di sini bukan tempatnya, bagi tok dari anda pakai batu lawa di jari beribu ribu, INGATLAH anak anak yatim dan fakir miskin yang memerlukan. Beli batu beribu belum tentu boleh jual beribu juga, INGAT tu. 

Di sini ialah untuk mereka berusaha dan di sini juga sudah menyaksikan beberapa Sang Fakir menjadi Jutawan dengan asbab asbab dan kelebihan Batu permata yang Allah Ciptakan dan kami di sini cuba sedaya upaya mendapatkan ia melalui kaedah meminimumkan risiko Aura Rosak, Binasa, Kotor  dan tercemar. 

Di Sini Juga menyaksikan ratusan rumahtangga yang berjaya di selamatkan dari perceraian.

Di sini juga menyaksikan ratusan kes menang bicara mahkamah dan perubatan melawan sihir ilmu hitam

Dan di sini lah juga pusat membanteras ilmu sihir dan ilmu hitam pengamal di luar sana 

Dan kerana itulah ramai yang tidak menggemari kami, kerana hal baik agak sedikit orang melakukan, hal JAHAT banyak yang melakukan. 

Maka untuk meninggalkan kebaikan bukanlah dengan kejahatan , akan tetapi melalui kaedah kebaikan juga.

Setan tidak akan Menggoda umat Manusia melakukan kejahatan, namun menyuruh melakukan kebaikan dan dari kebaikan itulah akan munculnya KEJAHATAN, Riak , takabbur, Fitnah, GHIBAH ( berita yang di sampai sampaikan sehingga merosakkan perpaduan ) , perselisihan dan lain lain. 

Sila baca blog kami sejak 2012 sehingga kini, ia bukan sahaja memaparkan permaharan, namun juga ILMU dan pengalaman dan Tok Yakin , anda di sini juga sudah ramai yang melalui apa yang Tok lalui selama ini 

3 ulasan:

  1. Salam tok saya sudah wassop bonda jj pasal batu naga. Tapi belum reply. Mungkin bz kot.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. silakan, bonda JJ agak bz hari ni sebab kami move on ke rumah baharu , esok dia cek

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN