Selasa, 21 November 2017

WAFAQ SULAIMAN




Keberuntungan dan kekayaan.


Ini ialah item Landing Time kami yang lamaaaaaaaaaaaaaaa kami simpan , ayah pun dah berapa kali cukur janggut dah menunggukan janji buyer lepas yang last last diam menyepi, sebab tu la kami malaih nak simpan barang yang org mintak HOLD.bertahun HOLD.. entah hidup entah mati orgnya , Wallahualam.

Ini ialah dari rajah Zaman Nabi Sulaiman A.S yang ada ceritanya tersendiri adalah di zaman dahulu kala di zaman itu Nabi Sulaiman A.S merampas semua kitab kitab sihir ahli sihir dan menyimpannya di dalam sebuah kuil yang terletak di bawah Masjidil Ansar yang sibuk sangat Org Zionis nak ambil , dan di bawahnya dah ratusan tahun depa dok korek nak ambil kitab2 sihir ini.

Ini ialah salah satu dari rajah yang di hasilkan di zaman itu dan di gunakan di dalam hal hal menarik keberuntungan, wallahualam, namun jika anda yakin dengan kelebihan wafaq, maka ini sama dengan wafaq cuma ia lebih langka dari wafaq yang kita selalu lihat di pasaran atau bomo bomo jual atau ustaz ustaz hasilkan dan di maharkan. 

Di pakai sebagai kalung. Ia berbentuk Rajah dan anda boleh nilai sendiri berapa lama , berapa ribu tahun benda bab bab rajah ini sudah tercipta sehinggalah ke zaman Wali Songo tercipta pula rajah2 menyerupai ayat ayat Suci tapi bukanlah ayat ayat suci. 

Ingat 1 perkara, pakai sebagai ikhtiar.. yang punya kuasa ke atas makhluknya ialah Tuhan yang Esa..bukan kita, bukan azimat. ingat tu. 

Barang ni ada 1 sahaja dan kita pun x import lagi barang luar memandangkan kesan mata wang ringgit kita VS USD, pepaham saja lah na.


Kod Produk : SATURNSOLOMON
Bentuk : Azimat Langka
MAHAR : RM 250


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540










1 ulasan:

  1. Maaf b'tanya tok Asbab sebagai apa lg item ini tok..

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN