Sabtu, 25 November 2017

KECUBUNG PUTERI KAMARIAH


























































































































































































Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah di atas ialah Kecubung Puteri Kamariah dan amat di gemari pembeli di dalam Facebook, cuma kami di sini tidak memiliki mereka sebagai pelanggan dan alhamdulillah untuk anda sebagai reseller ia mencapai matlamat kami bagi membantu peniaga seperti anda. 

Kecubung ini adalah dari jenis terbaik, sila lihat warna setelah cahaya di latarbelakangkan.. amat indah ciptaan Allah SWT.

Setiap perkara itu ada asbab dan kelebihannya, jika anda bertanyakan kepada mana mana ustaz  sekalipun maka ia tidak di ragui akan kelebihannya.

Yang di ragui ialah nawaitu pemakai, adakah menyamakan kekuatannya dengan Allah SWT atau menjadikan ia hanya sebagtai asbab.

Di sini kami menekankan hal AKIDAH, dan meminta pelanggan semua menjaga akidah masing masing. Sama seperti herba dan ubat ubatan ia cumalah ikhtiar.

Lalu bagaimanakan batu permata mampu di jadikan ubat ubatan jika di rendamkan dan melalui getarannya ia mampu merangsang aura pemakai?... hal ini sudah tok perjelaskan semalam di dalam sebuah halaman berkaitan atom dan molekul. Serta pergerakan halus mereka. 

Kejadian batu permata pula menurut sains tehasil dari proses kimia samada di dalam bumi atau di dalam bukit / gua. Melalui luluhawa dan proses kimia semulajadi samada pengkarborban atau pengoksidaan. Maka itulah pentingnya ilmu. 

Dari organik yang menghasilkan pembentukan permata ini, maka terhasillah sebuah permata yang bermutu dan mempunyai kelebihan di dalam perubatan dan juga perawatan aura pemilik dan bertuahnya ia tidak akan habis sampai bila bila kerana proses ini sendiri memakan masa selama jutaan tahun.

Selama jutaan tahun sebuah zarah yang amat kecil membentuk menjadi sebuah atok dan dari atom membentuk sebuah molekul dan dari molekul membentuk menjadi batu permata yang indah indah. 

Betapa halusnya pati dan zat alam yang di bentukkan bagi menjadi sebuah permata yang bermutu dan berguna kepada manusia. 

Maka dari situlah asbab pemulihan dan kesihatan di perolehinya.

Untuk pengetahuan beberapa ubatan ikhtiar juga di ekstrakkan melalui pati permata , cuma kerena kedangkalan minda kita untuk menerimanya , namun kita memuja ubat ubatan dari teknik telepathy dan sanggup membayar sehingga RM 80 sebotol malah terkadang beratus ringgit untuk 1 botol.

Perubatan telepathy menggunakan aura, getaran dan frekuensy . itupun jika anda pernah terdedah dengan teknik ini. 


Kecubung ini mempunyai getaran dan asbab kepada penaik :

WIBAWA 

PENUNDUK

Dan ia mempunyai khasiat perubatan di dalam menstabilkan mood orang yang sedang marah samada kita di meminumnya atau berada di sekitar 5 meter dengan mereka yang sedang moody.


Kod Produk : KPP 151017 LY
Bentuk : Kecubung Puteri Kamariah
MAHAR : RM 80

BORONG SEMUA
RM 600



Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540






2 ulasan:

  1. Alhamdulillah semenjak 3 minggu pakai batu Kecubung Puteri Kamariah sebagai cincin....isteri lebih hormat pada saya....kalau nak pujuk isteri merajuk pun mudah....selalu teropong batu ni pada cahaya...makin cantik warna die bila selalu pakai...

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN