Sabtu, 25 November 2017

GELIGA P. RANJANI
































































































































































































































































































































































































GUNUNG RANJANI , LOMBOK

Alhamdulillah Geliga Puteri Ranjani ini khususnya di gunakan di dalam Penarik kerezekian ... ada orang bertanya bagaimana ia mampu menarik kerezekian?

Jawapan Pendeknya ialah Energy hijaunya dan auranya sudah ada di sana... apakah energy, apakah aura, dari mana wujud aura.

1. Aura ialah dari warna

2. Energy wujud dari getaran, melalui getaran akan menghasilkan tenaga 


Bagaimana wujudnya Tenaga?... Soalan ini sebenarnya sudah terjawab semasa kita di Tingkatan 5 lagi iaitu berkaitan Atok, Zarah dan Molekul. 

Sekiranya tiada pergerakan dari ketiga unsur ini bagaimanakah sesuatu permata itu mampu berubah urat, bertambah uratnya, kurang uratnya, berubah coraknya, berubah warnanya?.... ini adalah kerana molekul, zarah dan atom sentiasa bergerak di dalam komposisi batu permata. 

Aura?... dari warna.. Lojikalnya jika anda melihat wanita yang datang haid, mereka lebih cenderung berbaju gelap, lelaki yang berjiwa lembut lebih cenderung memakai baju bewarna putih, lelaki yang cenderung ke arah kepimpinan lebih cenderung memakai  baju yang bewarna memantul cahaya seperti kuning dan lelaki yang serabut lebih memilih baju bewarna kelabu atau serabai. 

Jika kita lihat orang yang mempunyai masalah dan di bandingkan dengan orang yang berjaya?.... di mana anda dapat melihat perbezaan mereka..?..lihat cara pakaiannya, warna pakaiannya dan juga kemasan diri ,w ajahnya rambutnya. 

Sekiranya anda melihat warna merah... warna hijau, warna unggu , warna putih.... yang menyegarkan bewarna apa?.. ya Hijau. 

Hijau juga disinonimkan sebagai warna ugama islam bagi menunjukkan keindahannya islam itu. Mengapa tidak merah itu menunjukkan keindahan?... atau hitam...atau kelabu asap?...


Sama seperti permata di atas.. apabila anda memakai gelia bewarna hijau, kenapa wajib buat cincin?.. kerana memudahkan org melihatnya, yang nak marah jadi lembut hatinya, yang tak nak beli jadi nak beli, yang awal berniat menolak keras pun akan menolak lembut. 

Itulah aura yang terhasil dari warna, ia memainkan peranan dari segi mood anda sebenarnya dan juga perasaan pelanggan anda. 

Jika sekiranya ingin di buktikan aura itu bewarna warni, kita mungkin boleh cakap sahaja, kerana kita tidak punya peralatan khusus. Namun setiap perkara itu mampu di fikirkan dengan Lojik akal. 


GUNUNG RANJANI , LOMBOK


KEKUATAN KEREZEKIAN AMPUH


Di buat cincin adalah terbaik



Kod Produk : IKUT GAMBAR
Bentuk : IKUT GAMBAR
MAHAR : RM 70.25



GUNUNG RANJANI , LOMBOK


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam Ulasan GRAB di tulis


Maybank 551016691626 My Gemstone
RHB : 2012 9160 00660 3
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 



Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ dan Kekanda Chai Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB


BONDA JJ : 0127845231









Mr Chai : 0178259540






3 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN