Ahad, 12 November 2017

GELIGA BULAN













































Geliga Bulan, lajen barang kita ni sebagai penganyer udang galah..dulu ada 1 customer di Seremban, sekali dapat 18kg, terkejut dia.. sekarang alhamdulillah rezeki Allah bagi jual sikit sikit la ni ada kedai makan di Seremban , Tahniah.. tok tumpang gembira. Dah takda masalah maka takda lah lagi di blog ni haha.. yang kat blog ni yang bermasalah dan nak selesaikan masalah sahaja. Sebab tu lah Blog GBunian wujud insyallah.

Di pakai sebagai cincin. dan di larang pakai di waktu bulan mengambang 15 bulan islam. Sebabnya bukan apa..dulu kita tak tau, rupanya ketika itu ia akan naik aura dan menjadi pengasehan kepada pemilik... tok dah cuba selama beberapa bulan, asal bulan penuh saja wife tanya kenapa bulan mengambang muka tok berseri seri.. pakai ilmu apa.. ?... tok sengih je la.. alhamdulillah tu asbab geliga bulan, bulan mengambang dia akan jadi pengasehan tinggi.

Kalau tpt lain ada jual geliga bulan, tapi khasiat tak sama lah dengan geliga bulan di sini.. ibaratnya di kl ada melayu, di perlis ada melayu, tapi loghat lain la kan 


Pakai sebagai cincin  atau kalung . 


Kod Produk : G.BULAN 249917 -PAL
Bentuk : Geliga Bulan
MAHAR SATU SATU : RM 150

BORONG SEMUA
RM 360

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN