Isnin, 16 Oktober 2017

1 KAMU BAGI 10 KAMI BALAS

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera


Berikutan Gangguan yang di jalankan pihak pesaing kami di dalam blog dan juga Facebook dengan berita PALSUNYA, kami ingin menekankan bahawa pihak kami sudah melakukan permaharan di dalam Alam maya selama hampir 6 tahun secara BERLESEN dan sudah mempunyai ribuan pelanggan yang masih setia bersama kami di GBunian. 

Ingin kami maklumkan bahawa di dalam Malaysia ini kami hanya mempunyai 1 pesaing sahaja lagi yang belum berjaya kami basmi memandangkan beliau adalah pesakit mental yang tinggal di Jelutong Shah Alam. 

Bukan untuk mengaibkan individu tersebut namun bagi newbie yang mudah mempercayai berita berita palsu beliau , anda sendiri nanti akan terkena dengan permainan individu tersebut. 

Individu tersebut di sahkan GILA selepas melanjutkan pelajaran di Sebuah Universiti dan kemudian mendapat tekanan semasa belajar, di bawa berubat melalui kawan Kami di Pasir Gudang Yang bernama Ustaz Rahman , Namun di sangka sudah baik , rupanya sebaliknya , beliau mengambil murid dan melakukan rawatan ke atas pesakit seperti perihalnya MONA FENDI cuma belum sampai tahap dia high nak kerat leher orang, tapi pengalaman kami jika keluarganya enggan menahannya dari mengubati pesakit dan berlagak sebagai GURU, maka tidak mustahil suatu hari kelak akan berlaku kejadian yang sama. 

Di bawah di sertakan video yang kami perolehi setelah Melakukan ritual HACK Laptop beliau sendiri dan di muat naik ke Youtube bagi melakukan langkah pencegahan.

Video pengakuan Ayahnya sendiri bahawa dia mempunyai penyakit gila juga ada disertakan di halaman Facebook Tok Mat GB. 

Di harapkan semua pelanggan jelas .

1. Beliau menegah tok Mat Memasukkan gambar isteri ke dalam halaman , ini kerana beliau tidak boleh berkahwin dan dalam tahun ini juga beliau cuba memikat seorang perempuan yang bergelar isteri orang berasal dari singapura. Segala teknik di dalam blog ini di tirunya bagi me-lakukan barangan jualannya dan juga perubatannya, dan akhirnya bila tok melakukan pemasaran melalui admin admin iaitu isteri isteri tok..maka mati akallah beliau.

2. Pihak kami akan terus menerus menerima gangguan samada di Blog atau Facebook dengan pelbagai id samarannya untuk menghasut orang dari memaharkan item di blog ini dan juga di Facebook kemudian beralih kepadanya.

3. Sekiranya anda mempercayai cakap orang gila..maka jelas anda adalah orang yang bodoh.


Di sertakan video beliau untuk rujukan anda..... kami tak boleh saman org gila dan orang gila tak boleh saman kami... HARAP MAKLOM



Selawat atau CHE MAMAT?





Pengujian?...Pembohong






Tapak Tangan Sakti?.... 






Silat Hang Tuah.... Ka Hang Gila?





Di rumahnya, dan itu ialah keretanya dan itu ialah Bapa Kandungnya.... Siapa bohong siapa?






PUAS HATI????




6 ulasan:

  1. Apa motif dea ayah gb?. Awat dengki sngat dgn GB. Ada sahaja yg nk menghasut.tapi Saya tetap setia dgn {GB} sbab ini satu2 nya blog permaharan brang mistik yg saya percaya sampai skarang. in sha Allah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kebanyakan yang datang kepada dia selalu merungut ratawan dia mahal, brg dia mahal dan mereka membandingkan dengan tok.. marah la member, kawan tu memang dah mental, lagi lah bertambah tambah mentalnya.. pening...

      Ini ke depan depan.. datang lagi tu, tengok saja laa.

      Bukan ada org lain dah.. takpa rumah dia pun kita tahu, skrg kita nak tgk sejauh mana, dan kita nak amik lawyer dan lawyer akan nasihatkan agar dia di kembali duduk di rumah sakit jiwa

      Padam
  2. Bt hal lg mamat ni...tu hri ada di fb dia bt tawaran nk cri pewaris ...gaya ayat dia nmpk sngt nk tiru cara ayah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagaimana guru begitu murid..

      Guru gila
      Murid juga akan gila

      Ini pepatah org lama lama

      Padam
  3. GB adalah terbaik
    Jujur barang tetap sampai
    Harga item nya cari lah di mana2
    Takde setanding
    Yang mana2 nak merepek kan GB
    Mereka lah yang merepek meraban

    BalasPadam
  4. Daripada dulu lagi teringat video dia che mamat che mamat...ada lagi hahahah 😂

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN