Rabu, 23 Ogos 2017

KALIMAYA HITAM PUTERI JARASYAH




















SOLD OUT
OFFLINE

Alhamdulillah... Kalimaya Hitam.. ada Berani?... tiada persoalan berani atau tidak, tok yakin anda terlebih berani dengan maharnya di bawah insyallah.

Kalimaya Hitam ....

Apa anda nampak tu bukanlah warna matinya... kalimaya ini melawan cahaya dan ia memantulkan kembali cahaya yang bewarna warni.

Kalimaya ini ialah hasil penarikan tok sendiri di 1 kawasan berhampiran dgn Kota Seluyut iaitu dari Kerajaan Tsamara. Baru2 ni ada urusan di JB so sempatla ke tempat ni sat..Lama dah xmai.. Raja kerajaan ini mempunyai 7 puteri dan geliga kalimaya ini adalah pemberian dari salah seorang puterinya iaitu Puteri Jarasyah. Ya Allah.. cantiknya puteri ni hanya Allah saja yang tau.. Nasib baik tok xterjatuh cinta (shhh..diam2..nanti ustazah tau..hahaha). Kalau hangpa jumpa, alamatnya mandi xbasah, tidor xlena, makan xkenyang la jwbnyerr..hahahaha... 

In sya Allah ia mempunyai kelebihan yang amat kuat sebagai :

Penarik kerezekian dari pelbagai sudut dan bidang yang anda jalankan

Pengasehan umum dan khusus

Memudahkan urusan seharian , samada temuduga, perjalanan, kehidupan seharian dan berpasangan

Menundukkan hati yang keras dan degil

Perisai sihir dan anti sihir

Barang ada 2 ni saja ya... Jangan tanya tok stok dapor dahhh...


Kod Produk : XYKLMYA 17817
Bentuk : Kalimaya Puteri Jarasyah
MAHAR : RM 277.77



==============================


PRODUK BARU ( JENIS ISIAN KHODAM ) 


Jika anda mahukan Khodam Harimau Berantai , Rajawali, Harimau Putih, Garuda ( salah 1 ) silakan, jenis ini sudah di buka kini dan mulai hari ini pada Mahar Isian RM 7000.25

Kelebihan Setiap Khodam di atas :

Harimau berantai : Perisai sihir dan pemasak jin jin sihir sehingga tuannya datang dan meminta kembali dari pemilik batu dan khodam

Rajawali : Sesuai bagi wanita dan menjaga pemilik wanita dari dengkian wanita lain, halimunan dari musuh, ia menguncupkan sayapnya menyelimuti Tubuh pemilik sehingga dari kasyaf mata hanya kelihatan dari bahagian leher dan kepala pemilik, Jika ada lelaki berniat tidak elok , mereka akan menerima mimpi dan ia menghantui sehinggalah hajat mereka di lenyapkan. Sesuai bagi isteri anda, anak anak perempuan anda. 

Harimau Putih : Penggerun, penakhluk hati dan jiwa manusia, penunduk manusia dan Jin, Perubatan alternatif automatik ( tak tahu berubat pun akan tahu dengan sendirinya kerana ia di bisikkan di hati dan gerak sendiri ) 

Garuda : Sesuai bagi mereka yang berniaga , Boss besar, Dato Dato dan orang yang berpengaruh , menyelimuti badan mereka sekiranya mereka berhadapan org yang memandang rendah kepada mereka, terus org ini akan tunduk dan akur apa sahaja kehendak pemilik, Pertahanan Dari dengkian di mana dengkian ini kun fa yakun berbalik kepada sang pendengki, sudah ramai yang terkena tumbal mereka kerana mereka tidak tahu, diri tok ada 4 Perkara ini di badan tok, Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana mengurniakannya. 

Tanpa amalan , anda hanya perlu meminum air yang akan di hantarkan dan mengikut apa yang tok tunjukkan. Ia di pakai sekali dalam hayat.

Boleh di kembarkan kepada barang atau tubuh anda sendiri. 

Item ini boleh anda kembarkan dengan mana mana batu permata dan geliga.. itu terpulanglah

Fidyah Isian Khodam Paling berkualiti ini bukan untuk di miliki oleh anak anak sekolah bawah umur dan di banggakan ( RM 7000.25 )

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN