Isnin, 10 Julai 2017

PENYEMBUH AURA





SOLD OUT
M.Syafiq




















Dah alang alang ada. Dan tok pun sebenarnya ada 1 di rumah pakai untuk diri sendiri.. 

Item ini Global Name nya ialah HEALER.. actually bukanlah kerana ia di mandrem ke , di jampi ke ..tidak.. 

Tetapi ia adalah gabungan Batu permata yang betul di dalam satu bentuk... anda perasan Permata kayu camphor?.. ya. Sebenarnya pemakaian kayu camphor ni boleh dengan syarat ia di camphor dengan betul..bukan main camphor ikut sedap ikut rasa ...nampak lawa kawtim urat kayu..terus ngam..org pakai terus jadi panas.. baran... actually dah macam sistem badan kita kena hack.. ya..manusia pun boleh kena hack tau... tak percaya.. ok.. Tonton video ini jika anda nak buktikan:


Hack Tubuh untuk Hilang Suara ( Bisu ) 


Item di atas ialah gabungan pelnbagai permata dan ia menghasilkan Vibration atau Getaran melalui Aura dan energy campuran batu permata. Dan campuran ini mampu merembeskan energy bagi memulihkan kesakitan di dalam Otot, bisa bisa, sakit kepala, migrain, sesak nafas, Mengecutkan barah dan banyak lagi. 

Cara menggunakan ialah melalukan ia di antara kulit dan ( bukan sentuh kulit ) dalam jarak 2 Cm dari kulit. Amalkan 1 hari 2x di kawasan yang sakit . 

HEALER ini boleh di gunakan bagi memulihkan pesakit yang selalu mengalami mimpi ngeri mungkin akibat gangguan sihir dan Syaitan, di letakkan di bawah bantal dan insyallah pesakit akan pulih dari mimpi tersebut. 


Mahar di bawah ialah mahar pengenalan dan mana mana pelanggan yang membelinya hendaklah mencubanya dan memberikan testimoni mereka di halaman ini ( bhgn Ulasan ) 

Semoga membantu masalah anda 


Kod Produk : XY-HEALER 907
Bentuk : Healer asli
MAHAR: RM 190

Harga Pasaran : RM 250-300

10 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN