Rabu, 14 Jun 2017

DELIMA KAYANGAN




Delima kayangan 

Bentuk : Faceted a.k.a Cutting diamond ler. 


Delima ini item penarikan dan pemberian kerajaan diri sendiri.. jadi tak payah nak susah susah.. dari kerajaan ini item memang pure lawa, lagi 1 yang dok melawan ialah kerajaan Sabara.. lawa lawa juga.. takpa, lagi lawa lagi anda untong betul tak. 

Delima cutting di pasaran luar.. baik di Malaysia, Ebay, Amazon ka mana ka.. adalah sintetik ..100% sintetik.. mana nak cut yang ori macam ni tuan tuan. boleh tu boleh..bukan takda, tapi mahallllll.... nak cut macam ni kena pakai mesin Laser yang berharga RM 360,000 ada di jual di Korea... sapa di Malaysia ni ada mesin ni.. ?.. xda.. kedai gemst org cina pun banyak p buat cut di Hong Kong .. lebih jimat kos dari nak beli mesin yang sat g rosak ke apa ke.. mana kmilang dia..nu Korea.. mampuih nak import juruteknik dia mai lagi untuk repair..bukan free free juruteknik dia mai... kalau sapa ada mesin ni di Malaysia pun... nak buat lagu mana kalau kepala tak antarabangsa?... 1 hari boleh hasilkan 2000 biji batu macam di atas... nak tolak mana 2000 biji?... dalam Malaysia yang kecil ini?... kepala kena kepala antarabangsa baru boleh buat.. sebab tu tok kata...kalau tak..dah lama org cina buat sebab depa ada duit banyak. 

Di atas ni tok jamin delima asli..bukan sintetik tau..kalau sintetik.tok habaq bagi ..tapi yang ni klass ori punya, jangan risau. 


Kelebihan:

Lawa

Pengasehan 

Penguat darah dan saraf

Penaik aura diri ( Pengaseh ler tu ) 



Ada berapa?... maap ler.. ada 1 je.. maap bebanyak ya... tobat ada 1 ni ja buat masa la ni...


Kod Produk : D5KNGAN 10617
Bentuk : Delima  cutting Faceted Kota Kayang
MAHAR : RM 300

Promo Ramadhan : RM 150

SOLD OUT
ABG RAM

6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN