Ahad, 16 April 2017

MANI GAJAH SUPER ( SEMUA ITEM DI BAWAH ADA )













































Ramai yang bertanyakan Mani Gajah Super seperti yang pernah kami keluarkan 1 ketika dahulu , alhamdulillah kini Tok tidak perlu ke Kelantan lagi apatah selepas di hampakan oleh sekutu yang membekalkan Minyak Lemak lintah itu. Pada akhirnya hampir ke semua sekutu di Kelantan terpaksa tok BAN dan hentikan urusniaga akibat kemerosotan mendapatkan item yang asli. 

Mani Gajah Super ini diperolehi tok sendiri melalui perolehan yang di jalankan secara kecil kecilan di sebuah kawasan yang tidak di kenali manusia, ia seperti kawasan Gerdong yang mana kawasan ini hanya di ketahui penduduk setempat dan beberapa kumpulan pemburu sahaja. 

Mani Gajah Super ini di dalam kelas paling terbaik buat masa ini selain MGT atau Mani Gajah Bunian ( GMGB ) sebagai medium PENGASEHAN peringkat tertinggi dan menjadi kebanggan kepada mereka di Terengganu ini yang memakainya ( remaja ).... Ini kes , ipar tok yang cerita bila di sebuah kedai beliau terdengar sekumpulan Anak Muda berbual dan salah seorang darinya berkata " Aku ada mani gajah " sambil menunjukkan mani gajah di jarinya dengan bangga dan mereka terus berbual .. biasalah anak muda. 

Item ini sepatutnya tidak di perolehi oleh anak muda , kalau untuk mencari jodoh tak apa, sepatutnya peniaga harus berfikir, sekiranya mangsa pemilik mani gajah ini adik mereka?.. kakak mereka?... isteri mereka?... bagaimana?.. adakah mereka mahu memukul pelanggan mereka sendiri?.. salah siapa?... kerana itu tok selalu sangat pesan.,.. meniagakan batu permata bukan seperti meniagakan Ikan dan sayur di pasar. 

Peniaga memainkan peranan penting juga sebenarnya untuk membendung perkara yang tidak elok berlaku apartah di dalam kelompom ahli keluarga mereka sendiri..

Mani Gajah Super ini mempunyai reaksi aura bagi menarik Kaun Kanak kanak dan wanita , apabila di sebut wanita, ia tidak ada pengkelasan, asalkan wanita. Jadi harap anda fahamlah

Tok nak bagi Promo Kasih sayang di Bawah, saja nak perabih stok


Kod produk : MGSUPER 21816
Bentuk : Mani Gajah Super
MAHAR : RM 450

Promo Isra' Mikraj : RM 200

15 ulasan:

  1. Lawa tu yg 2a cam mata spiderman...haha!!

    BalasPadam
  2. Raya qurban tak lama lagi..pada sahabat yg belum ada lagi tak nak ke time raya awek jeling mjeling..heehehee..

    BalasPadam
  3. Awek jeling xpa. Jgn bini jeling. Ada yg trkorban nnti. Kekeke

    BalasPadam
  4. cantik!!tp apakan daya cuma dpt buat halwa mata..

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه tok..
    Masih ada lg ke item ni??

    BalasPadam
    Balasan
    1. masih tuan , silakan saja mesej mr baz, mesej tuan tetap berbalas kurang 24 jam kecuali hari jumaat.. setiap hari pembantu tok perlu membalas lebih dari 800 mesej pelanggan untuk 2 buah tablet, walau apa pun tok sudah menegurnya untuk membalas mesej pelanggan sesegeranya. minta maaf ya

      Padam
  7. Assalammualaikum Tok
    ada lagi ke item di atas tu Tok?

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN