Selasa, 18 April 2017

DUIT YASSIN WALI SONGO







Untuk Malam ini dan esok hari tok akan mempamirkan beberapa koleksi agung pitih pitih timah hitam yang di perbuat dari timah hitam asli dan dalam pelbagai konsep dan ciri .

Timah hitam ..anda kenal?... sekiranya anda kenal... di mana anda ingin membelinya??...

Tiada... tiada tuan tuan... baik di pasar malam, baik di peniaga biasa, baik di peniaga pasar malam, baik di peniaga pasaraya besar, baik di kedai kedai blog seperti blog ini atau di mana mana pun. 

Anda tidak akan menjumpai TIMAH HITAM...

Kita tekankan kenapa timah hitam?...

Apa yang best sangat tentang timah Hitam ini?

Orang biasa tidak akan menghargainya.. 

Tetapi orang luar biasa dari Pak Pak Kiyai, Guru guru silat , Guru guru ugama, Orang orang politik, Pak pak bomoh dan dukun serta pawang....mereka amat menghargai item ini kerana ia mampu di jadikan azimat kekebalan UMUM dan darurat, Pelarisan ampuh, Kekuatan tubuh badan, Kekebalan diri. 

Jika anda tidak pandang akan gambar yang ada di permukaannya anda boleh gelekkan ia di mesin penggelek dan ia akan menjadi amat besar.. anda boleh potong 4 segi kecil kecil pada nilai Rm 100 sekeping...anda tahu... di luar sana .  berapa ramai org sebaya ayah kita yang kenal akan benda ni, berapa ramai yang akan mengerumininya bagaikan lebah menghurung madu?. 

Pitih seperti ini suatu ketika dahulu di gunakan sebagai matawang dan jenis jenis yang tok ingin maharkan malam ini dan esok hari adalah dari jenis simbolik islam dari zaman zamannya , ibaratnya anda ahli persatuan mana mana pun, anda ada lencana, dan ini ialah lencana pengenalan diri suatu ketika dahulu. 

Item ini ialah Duit Syiling Yassin Wali 9. Dan ia di gunakan di dalam multifungsi, terserah kepada anda untuk mengolahkannya. Ada yang tak perlu di olah, itu tunggu esok. 

Tapi ingin tok memaklumkan bahwa tok adalah salah 1 kolektor pitih timah hitam dan ia bukan untuk di maharkan sewenang wenangnya dan bukan untuk semua orang memilikinya.

Permaharannya adalah tidak tok pentingkan sangat, maksudnya tak laku pun takpa sebab makin jauh ia dari zamannya, maka makin mahallah ia. Apa yang tok maharkan di bawah adalah masih jauh dari harga sejarahnya yang mahal. 


Jenis ini berguna sebagai :

Kekuatan semangat 

Penyembuhan Sihir ( rendam dan minum ) 

Kekebalan darurat tubuh badan ( Semua siling ini ada ) 

Dan banyak lagi kelebihan yang akan anda terokai selepas memilikinya

Mahar ini tok lunsumkan bagi semua siling yang bakal masuk ke blog esok hari ianya sama nilai. 


Kod Produk : DYWS 19417
Bentuk : Siling Yasin Wali 9
MAHAR : RM 1000

* Boleh bayar 2x untuk 2 bulan


6 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN