Rabu, 19 April 2017

DUIT NABI NUH






Pitih nabi Nuh A.S

Dulu... lama dulu tok ada sekeping , tapi tok di kecohkan oleh seorang peniaga Indonesia, dia menukarkan tok dengan sebiji delima dan siling ini, dan berkata siling ini saka.. memang macam Ha**m. masa tu tok percaya bulat2 cakap dia memandangkan dia berpakaian org baik baik . Selepas itu tok tidak melihatnya lagi berniaga di tempat biasanya.. selalu dia berniaga dan dah 4 tahun berniaga di situ, rupanya teman serumahnya menyampaikan salamnya dan berkata dia sudah kaya raya di kampungnya di jawa kerana berjaya menjualnya pada jumlah RM 200,000 kepada seorang kolektor siling lama di Indonesia... terkedu tok di buatnya.. dan delima yang tok dapat tok cek rupanya adalah sintetik.. Tok tahankan amarah tok, dan tok berdoa semoga beliau berbahagia di dunia ini.. akhirat..biarlah tok pula bahagia. Kerana tok sudah di tipunya dan di aniaya dengan cerita dongengnya menyatakan siling itu ada saka. 

Sekarang tok ad alagi sekeping dan dengan rela hati tok nak jual pada mahar yang lunsum. Tok tak jumpa pembelinya di indonesia, tapi kalau tok Jumpa Demi Allah dan Rasul, tok akan jual kepadanya RM 100,000 dan duit itu 20% akan di berikan kepada rumah anak anak yatim dan madrasah yang memerlukannya.




Kod Produk :  DNN 19417
Bentuk : Siling Nabi Nuh
MAHAR : RM 1000


Sekali lagi tok ingin ingatkan, jika anda ada kenal mana mana peniaga yang ada siling ni lagi banyak, sila maklumkan kepada tok, tok on daway 

4 ulasan:

  1. Assalam tok..nak tanya..MAHAR RM 1000 utk sekeping ni atau lumsum semua sekali siling yg tok masukkan???

    BalasPadam
    Balasan
    1. As salam tn.. rase nye mahar rm1k utk sekeping je tuan.. sbb tok keluarkan 1 page 1jenis syiling..

      Padam
    2. Ya sekeping tuan. Maaf tok lambat jawab. Tok di kawasan hutan kini

      Padam
  2. Sekeping2 jer tuan..kalau boleh borong ayah first hahaha!!

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN