Sabtu, 17 Disember 2016

GELIGA ULAR SAWA






Geliga Ular sawa ini lebih kepada Khasiat Kerezekian dan juga kedaulatan diri seseorang terutama yang mana nenek moyangnya dahulu mempunyai darah raja dan sultan, insyallah mampu memboostkan kekuatan energi Tulah dan daulatnya dengan erti kata lain mulutnya masin , apa yang di ungkapkan akan menjadi kenyataan dengan izin Allah SWT


GUS ini dah lama dalam simpanan sehingga tok pun lupa dah mana tok perolehinya. Namun alhamdulillah sepanjang berada di dalam jagaan Tok ia banyak memberikan khidmat yang cemerlang dengan izin Allah SWT.


Apa yang anda lihat dalam menjak 2 menjak ini adalah item item kesayangan tok yang selama ini tok simpan di dalam Almari item kesayangan, maka jangan hairan item yang keluar semuanya mengancam belaka.

Sekali Lagi juga tok ingin ingatkan... Mana mana GRAB, Lock depo yang mempunyai Ayat " Jika tak dapat 2A , maka GRAB 4A" maka pelanggan lain boleh menidakkan komen ini umpama tidak wujud kerana ia menjadi 1 kesalahan di mana ia akan menimbulkan kecelaruan kepada pelanggan lainnya. Kepada individu2 yang kerapa melakukan perkara demikian, Komen anda akan di Spam kan dan selepas itu semua komen anda akan automatik ke dalam Fail Spam, untuk menggelakkan perkara ini berlaku, sila hormati kami di sini dan hormati undang undang sedia ada demi keharmonian Blog. 


Kod Produk : GUSAWA 141216
Bentuk : G.Ular Sawa
MAHAR : 600 Mlr


Sekiranya anda GRAB untuk pembayaran dalam masa kurang 12 jam, maka Maharnya ialah 400 Mlr, Sekiranya anda Lock deposit maka Maharnya sila ikut mahar yang sudah di tetapkan di atas

4 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN