Rabu, 21 Disember 2016

CINCIN ZIRCON BEE HIVE







Assalamualaikum wbt dan salan sejahtera. 

Alhamdulillah tok sudah selamat tiba ke Rumah malam tadi dan membawa pulang beberapa item paling terhyper rare di semesta bagi bulan ini .. Antaranya ialah Item :

Kekebalan Peluru tanpa kena ( kiriman dari Yala ) 

Kekebalan Peluru kena tapi tidak lut ( Kiriman Yala )

Item pengasehan lebih kuat dari Semua jenis mani gajah dan insyallah lebih murah dari mani gajah..... sementara mani gajah juga ada tok ambil sekali.. pilihlah yang mana anda yakin memberi manfaat kepada anda. 

Untuk item item baharu ini anda perlulah menunggu ia keluar di blog pada esok hari memandangkan Tok pun baru sampai, dan pada hari ini item jam 3pm tiada di dalam Penerbitan hari ini. 

Jadi pada hari ini item yang akan keluar hanya 3 item sahaja, esok insyallah kita mengamuklah masukkan barang barang yang tok janjikan terbest bersama Item item free gift bersamanya insyallah 

Cincin di atas di gunakan sebagai medium :

Pengekal kemakmuran dan kemasyuran 


Ia bukan dari kalangan batu asli namun sudah tok isikan dengan Isian paling mantap tok pernah lakukan dan di kuncikan dengan 99 Nama Nama Allah ( Asma Ul Husna ) 



Kod Produk : C1 181216
Bentuk : Cincin
Saiz : 20
MAHAR : 250 Mlr


Cincin ini perak tulin mampu ubah saiz jika mahu


GRAB Pada nilai 150 Mlr sahaja, Jika anda Lock deposit selama 7 hari pembayaran penuh silakan memaharkannya pada nilai standard di atas iaitu 200 mlr. lock deposit perlu menjelaskan depositnya dalam masa 12 jam atau item boleh di grab oleh orang lain 


1 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN