Rabu, 21 Disember 2016

BATU AMANAH



































































































Batu ini tok namakan sebagai batu amanah kerana ia diisikan dengan ayat ayat pemanas bagi sang pencuri, " Ya Bunai Ya innaha in taqhu......... Ada lagi .... Rahsia......... " dan di bacakan Serentak semuanya sekali pada jumlah 199x dalam 1 malam dengan di niatkan agar bila di pakai kepada org yang di syaki mereka akan menjadi panas dan akan memulangkan barang hasil curian mereka dengan izin Allah SWT. 

Maksudnya di sini sekiranya anda mengesyaki seseorang yang mencuri item anda, sila berikan pinjam kepada mereka untuk mereka pakai, macam anda konon berbuat baik kepadanya untuk memberikan pinjam item ini samada di simpan atau sebagai cincin, sekiranya dia ialah pencuri tersebut rumahnya, dirinya, rumahtangganya ( jika dah kahwin ) Akan menjadi panas... sehinggalah mereka memulangkan kembali item curian mereka insyallah . 

Jika pencuri itu dari dalam rumah anda insyallah lebih mudah anda melakukannya. 

Jika dia bukan pencurinya selama 3 hari dia menyimpannya tidak akan perkara panas berlaku di dalam dirinya, kehidupannya dengan izin Allah SWT. sekiranya ada, anda mampu menyindir begini " kot ada buat salah kot... baik selesaikan sebelum lebih parah " .... Ya anda mampu berkata demikian, sesungguhnya Allah Itu Maha Tahu akan hal hak yang tersembunyi. 


Tok tidak mampu melakukan perawatan agar pencuri memulangkan item anda, namun tok ada ilmunya untuk diisikan kepada item item yang tok suka. Kerana pada hemat tok dulu... sekiranya item kita di curi, kemungkinan Allah ingin menyedarkan kita tentang Hal Hal Kebajikan, Zakat dan nafkah kepada pihak pihak tertentu. Maka kita harus akuinya sebagai sebuah peringatan dari Allah. Namun tok sedar tidak semua orang mampu berbuat bagaimana diri tok sendiri, maka tok sediakan batu isian ini bagi membantu anda yang kehilangan barang





Kod Produk : ABB 181216
Bentuk : Permata isian Keramat Pencuri
MAHAR : 77.25 Mlr


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN