Selasa, 25 Oktober 2016

KECUBUNG JEMALA ULAR





























Kecubung Jemala ular jelmaan

Jenis King Hyper Rare 

Tidak cukup dengan perolehan lepas dari perolehan kerajaan Jerung lepas, Kerajaan Sabara juga tidak ingin kalah dengan menawarkan geliga ini sebagai pemberiannya.

Kegunaan sebagai Penarik Kekayaan dari 6 penjuru pemiliknya Atas Bawah kiri kanan depan belakang dengan izin Allah SWT


Penunduk ular, manusia 

Kewibawaan dan penakhluk sederhana

Lebih kepada perubatan melibatkan gangguan , sihir dan guna guna

Berupaya mentawarkan minyak pengaseh dan barangan tangkal, azimat dengan hanya melalukan di atasnya sahaja ( kehebatan khusus ) 

Warna Kuningnya akan semakin berkilau sekiranya rezeki anda semakin bertambah, namun sekiranya ia semakin berkurangan .. AWAS!!! anda mungkin perlu lakukan sesuatu dengan keadaan sekeliling anda, samada menguatkan usaha atau mencari siapakah musuh di dalam selimut. 

Di pakai sebagai cincin.. Item ni nak buat bid masalahnya Barang ini terlalu rare untuk tujuan itu. Namun insyallah jika di masa hadapan terbuka hati tok untuk membuat bida, mana tahu. 

Dalam pemerhatian tok alhamdulillah item kerajaan Sabara ini agak menawan, boleh kata semua item pemberiannya semua lawa lawa belaka dan menarik perhatian, sampai kan terasa di hati sayang untuk memaharkan, namun sudah jalan kita dulu ikrar inginkan ilmu untuk mencari rezeki bukan untuk suka suka. 


Kod Produk : KJU 241016
Bentuk : Jemala Ular
MAHAR : 350 Mlr



9 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN