Ahad, 25 September 2016

LOCK?....... AWAS!!!!

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera


Berikutan perubahan sistem kami kepada sistem yang lebih efisien di dalam pengurusan, Tok ingin memaklumkan kepada ulasan LOCK agar berawas ketika melakukan pembayaran.

Sebelum melakukan pembayaran , sila rujuk dahulu utk kali terakhir samada ia sudah di Grab atau Lock deposit oleh org lain.

Bagi Lock deposit... semasa anda melakukan deposit di ruangan ulasan pembayaran online sila letakkan "id anda lock depo ".. sekiranya tiada dan kebetulan pihak kami menyemaknya, ulasan deposit anda akan di padamkan oleh admin.

Lock deposit bertahan 1 bulan dalam bulan yang sama bermaksud:

Lock 1 Haribulan...... tarikh akhir payment ialah 30haribulan

Lock 29 Haribulan.......tarikh akhir payment ialah 30haribulan


Ini bagi menggelakkan item anda tertunggak bulan demi bulan dan sekiranya anda gagal berbuat demikian dalam tempoh ini maka deposit anda hangus sama sekali dan tidak di benarkan menukar item lain. 

GRAB akan batal sekiranya tiada ulasan Payment done dalam temnpoh 12 jam dan pihak kami tidak boleh di persalahkan sekiranya item anda di hantar kepada PenGRAB ke dua. 

Tok cuba mana yang terbaik untuk semua pelanggan dan tidak untuk berat sebelah


Terima kasih

2 ulasan:

  1. Salam tok..kalau ulasan lock atau grab kita keluar di komen maknanya kita dh berjaya mengrab atau mengelock la ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye, tgapi kalau tuan type LOCK saja mcm dulu dulu... kendian tetiba ada org lock atau lock deposit.. maka lock tuan automatik batal.. so kalau tuan buat ulasan lock.. sebelum nak buat bayaran , cek kali terakhir di blog adakah lock tuan belum di GRAB atau lock deposit org lain.

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN