Sabtu, 17 September 2016

KATA SEPAKAT YANG MUKTAMAD DAN JALAN TERBAIK

Asalamualaikum wbt dan salam sejahtera

Alhamdulillah setelah melalui kata sepakat dan pendapat otai otai kat sini serta ilham yang di berikan Allah SWT. 

Semua ulasan tidak akan di tutup secara langsung, Ulasan dapat di jalankan namun ia takkan naik serta merta sehinggalah kami membuka ulasan ini bagi di pamirkan.

Anda boleh membuat ulasan seperti biasa dan menunggu ianya di terbitkan sahaja.

Jika anda perasan, selama ini jika sesuatu halaman melebihi tempoh 3 hari ulasan yang anda lakukan tidak terus terbit melainkan setelah ia di approvekan oleh admin dan author blog ini sahaja. 

Jadi ada manfaatnya di sini bagi pihak anda....

Manusia sukakan kejutan ibarat Hadiah / present....

Mulai selasa ini , semua halaman akan keluar seperti biasa dan ada kolum ulasan , anda boleh menulis Ulasan anda samada Lock, Lock deposit atau Grab seperti biasa dan melakukan komen seperti biasa seperti payment done dan sebagainya, yang anda perlu tunggu ialah apabila ia keluar dan di paparkan, anda juga akan dapat melihat adakah anda orang pertama LOCK atau ada orang lain lebih laju dari anda, kemudian 3 hari seterusnya anda melakukan pembayaran dan ulasan "payment done " maka ia akan di terbitkan juga.

Faedah seterusnya ialah... kami di sini, anda semua di sini juga mampu melihat siapakah yang tidak melakukan Ulasan "payment done " atau orang orang yang sengaja datang untuk berbuat aniaya kepada kami dan sudah tentu ulasan lock yang seterusnya dari id beliau tidak akan kami approvekan. 

OK... kalau tak faham... macam ni... bila halaman keluar, anda tulis sahaja lock anda atau grab anda dan tunggu ia di terbitkan.  anda akan faham bagaimana sistem ini akan berjalan. 

Setiap komen yang di lakukan akan keluar seperti jadual berikut :


Halaman Jam 9.00 ...... Semua ulasan akan keluar sebelum Jam 12pm

Halaman Jam 12pm......... Semua ulasan akan keluar sebelum Jam 3pm

Halaman Jam 3pm.............. Semua ulasan akan keluar sebelum Jam 6pm

Halaman Jam 9pm...... Halaman ini akan keluar paling pantas iaitu sebelum Jam 10pm

=======================

LOCK biasa bisa terbatal sekiranya ada yang Grab atau Payment done , Payment done tanpa Grab Juga merujuk kepada GRAB tanpa perlu menulis ulasan GRAB. 

Agar Lock anda selamat, anda boleh Lock Deposit sebagaimana yang sudah tertera : 

Deposit Item Bawah RM 100 : RM 20
Deposit Item Bawah RM 200 : RM 50
Deposit Item Bawah RM 1000 Atas RM 300 : RM 200
Deposit Item Ke atas RM 1000 : RM 200

Lock deposit Bertahan selama 1 Bulan dan mesti di selesaikan di Hujung Bulan , ia tidak boleh di tukar dengan belian lain atau di pulangkan, Lock deposit di kira hangus sama seperti mana peniaga peniaga lain lakukan, sama seperti pembekal pembekal lain lakukan. 

Sekian 


13 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN