Rabu, 14 September 2016

BATU KURSANI

























































Anda semua masih ingat Batu RAW kursani yang tok masukkan lepas?..

Ini ialah hasil dari canai batu ini yang tok miliki dalam bentuk bulat bulat macam tu, cuma tok tak cerita lebih lanjut bahawa ia adalah peluru alam ghoib bagi menembak Bangsa Jin dan Bunian yang kebal semasa peperangan, ada lagi dalam bentuk tu, tapi tak banyak dan tok pun tak ke tempat perolehan tersebut lagi bagi mendapatkannya, sekarang musim hujan, maklum sajalah. 

Batu kursani

Medium kekebalan dan jika menurut pandangan orang orang lama, besi atau batu bewarna keemasan mampu menembusi kebal itu sendiri dan dalam masa yang sama ia mempunyai kelebihan kekebalan..

Seperti tembaga..jika di tuliskan wafaq ia mampu menjadi azimat kekebalan dan anda juga tahu tumbuk pinang mampu membunuh orang kebal kerana ia di perbuat dari tembaga.. jika anda kaya raya, anda boleh gunakan Peluru emas bagi menembak orang kebal, sama juga iaitu ia membinasakan ilmu kebal tersebut


Kod Produk : BK 13916
Bentuk : Batu Kursani
MAHAR : RM 40

15 ulasan:

  1. Lock 3A tok...pyment gaji ea....trme ksih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baik tuan, aaa mcm tu la bagitau tempohnya .. terima kasih tuan

      Padam
  2. Sme2 tok..rzki ad ambk...mrah plak 2...hehehhe

    BalasPadam
  3. Lock 2A, payment cukup bulan ya tok. Tq

    BalasPadam
  4. Payment done utk 2A...harap2 boleh masuk kat sini. Tq

    BalasPadam
  5. assalamualaikum tok mcm saya nk order??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masukkan ulasan tuan iaitu lock atau lock deposit atau grab di bwh item yg tuan inginkan. ulasan lock bayaran dlm tempoh 3 hari. lock deposit bayaran deposit perlu dibuat dlm masa 6 jam. jika Grab pula bayaran mesti dilakukan dlm masa tidak lebih dr 12 jam. Namun ulasan lock akan terbatal sekiranya ada org lain yg lock deposit atau grab di bwh tuan. bayaran perlu lah dibuat kepada maybank akaun no 5510 1669 1626 mygemstone. slps payment, sila sms atau whatapp segala butiran tuan; nama dan alamat, no hp, kod item dan bukti bayaran ke no PA tok 0178259540 Mr Baz. Kemudian JGN LUPA komen PAYMENT DONE di ulasan lock tuan itu ya.

      Padam
    2. 1 lagi, lock deposit hanya sah dlm bulan yg tuan lock itu shj. jika brg tersebut tuan lock deposit pd tarikh 20 oktober, so bayaran penuh hendaklah dibuat sebelum 1 November.

      Padam
  6. assalamualaikum tok mcm saya nk order??

    BalasPadam
    Balasan
    1. W.salam wbt tuan..

      Maybank 551016691626 My Gemstone

      Kendian tuan wassapkan slip bayaran, nama, alamat dan kod barang... pastikan brg tuan nak takda sapa lock deposit atau grab. dan kalau tuan nak tuan kena type GRAB dan melakukan bayaran dalam masa 12 jam

      Padam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN