Sabtu, 11 Jun 2016

BATU MALI



























Batu Mali.. Bukan Pelat Cina " Mali sini " Atau Nama Tempat Bohor Mali Perlis.. Memang nama batu ini ialah Mali Stone.. Dan ia adalah item Landing time yang tok holdkan hampir 1 bulan bagi di jadikan item Azimat dan menaikkan ia ke taraf Geliga.

Ia tok tapakan di Ulu Changkah P, Permaisuri Setiu  Selama 2 minggu dengan kesempatan anak anak tok bercuti sekolah 2 minggu baru baru ini , g amik dorang sama hantar batu duduk di celah daun antara sungai dan Hutan dan hantar mereka sambil ambil semula, tawakal sahaja , kalau ada org ambil tu memang rezeki dia lah. 

Batu mali ini asalnya mempunyai kekuatan alami sebagai : 

Daya penarik lawan jenis

Penunduk Manusia 

Mengentalkan aura Pemakai


Setelah ia di tapakan Kekuatan Alami ini Menjadi lebih kuat dari kebiasaannya dan bertambah dengan :

Kewibawaan dan Penakhluk Hati manusia di mana insyallah barang siapa mendengar Ucapan Pemiliknya mereka akan terpaku, yang ternganga pun ada... Kalau anda seorang guru, penceramah, insyallah.. Tapi ingin tok berpesan, Batu ini hanya berkesan untuk pendengar baru dalam 1-2x sahaja, masuk kali ke-3 mereka sudah biasa dengan auranya maka tindak balas mereka kepada anda menjadi biasa . Jika anda promoter yang berjumpa orang baru setiap hari.. Insyallah dengan Nama Allah ini ialah Pilihan terbaik . 

Pemakaian Batu permata ini mengandungi rahsia, Iaitu tempat terpancarnya aura manusia yakni mata. Oleh demikian jika anda menggunakan mana mana barang mistik atau berkuasa energi yang mampu membantu, peranan mata memancarkan auranya adalah aspek terpenting sekali. Untuk promoter dalam talian minta maaf , ia tidak membantu. 

Jika anda seorang guru peranannya berguna ketika anda berjumpa Pegawai Nazir, Pegawai Dari Jabatan. Tempoh berkesan auranya Sehingga ia kembali normal dan berfungsi semula seperti biasa ke atas sesiapa sahaja ialah sekita 40 hari.. maksud tok di sini ialah... Jika anda berceramah kepada sekumpulan peserta.. 1-2x sahaja ia berkesan, dan selepas itu ia normal, kemudian anda berjumpa lagi orang yang sama selepas tempoh 40 hari ini ia akan berkesan kembali sama seperti kali pertama berjumpa... Harap faham Penjelasan tok ini. 


Kod Produk : B.MALI 9616
Bentuk : Batu Mali /  Mali Stone
MAHAR : RM 450

Promo Ramadhan : RM 250


Keberadaan batu ini amat kecil , tok tak dapat memperolehinya dalam kuantiti yang banyak memandangkan batu ini amat "laku " di pasaran antarabangsa dan harganya boleh tahan . Jika anda search google, " Mali Gemstone " anda akan ketahui bahawa batu ini bernilai sama taraf dengan zamrud Colombia

2 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN