Jumaat, 19 Februari 2016

MGT SPECIAL







Bara membara....

Alhamdulillah perolehan kawan baru yang tok panggil sebagai Hutan Ikan Patung.. dulu mula mula tok aktif buka blog pun melalui kolam dan tasek dan melalui gerak hati tok ada keinginan melakukan ritual di sana dan bermulalah Blog GB. Kini Alhamdulillah melalui cara yang sama juga. Tok memancing ikan patung di tasik yang tidak bernama di dalam hutan , ya hutan... sini ganu, kalau nak mancing dalam sungai, dalam paya, dalam kolam orang dok kelih, baik tak payah.. mesti hampa punya.. haha, sebab org sini makan ikan air tawar dan rajin memukat, menjala tak kira musim. Jadi penggembaraan tok memancing bermula dengan melihat Google earth dan mengecam mana mana kawasan yang ada kolam ... tok akan redah mencari bersama pacuan 4 roda tok. Kalau tak berseorangan, ipar lain yang sukakan adventure juga pasti akan turut serta. 

Alhamdulillah kolam ini amat luas dan panjang, lebar tak lebar mana, sekitar 12 meter, panjang nya lebih 100 meter... dalam semak pun semak lah... tapi la ni dah tak semak dah, kami jalan kat sana hari hari , samada memancing dulu atau buat ritual dulu, mana satu yang di kira sempat mengikut waktu dan masa kami sampai. 

Perolehan dalam update kali ini semua di perolehi dari sana, ada yang lain dapat juga seperti batu sintetik, batu kaca, batu masak, sok masuk bawah laci lah. kalau segak takpa jugak, tak segak la yang pemasuk bawah laci tu. Memang begitu , jika anda jumpa guru di kelantan dan kenal batu pun sama... contohnya batu keluar dari dalam telor, ada juga batu zircon ada juga batu masak dan ada batu asli. Benda Ritual ni asbab sahaja dan terkadang batu hadir siap cincin bertulis dan bernombor yang biasa kita lihat di mana mana penjual lain, cuma bezanya kita dapat melalui penarikan, tu saja... batu yang mai ada dari peniaga lain yang tak bayaq zakat, yang zalim, yang keciciran , yang pemiliknya tah kemana dah, konsep penarikan batu bukan sebenarnya bila sebut batu asal dari alam bunian bukan maksudnya batu tu ada mata dok kelip kelip, bukan batu tu boleh terapung..bukan, cuma gerbang penarikan adalah medium dan asbab kita nak dapat benda yang kita nak melalui kenalan yang kita ada. Kalau nak amik duit boleh juga tapi lebih kepada was was, kita tak tau mana dia amik duit , tah dari baitulmal ka, tah dari anak anak yatim ka, jadi bila was was baik tak payah buat langsung. 

Mani Gajah teruna di atas ni fresh lagi, panas lagi , bolehnya petang tadi di Hutan ikan patung dah Tuan Iblis Singa dok sebut sangat , alhamdulillah makbol doa dia, dapat la 1 , tapi 1 ja pun dalam bentuk asal, kami belum dan nak polish dan perelok bentuk dia, tok rasa comey dah kalau buat cincin bentuk asal, la ni ramai org dok pakai jenis bentuk bersegi dan bukan sekadar cobochon, menampakkan natural alami.

MGT ni apa kelebihan... nak cerita pun segan, barang ada 1... kalau cerita sah kena rembat dengan newbie blog... tapi kalau depa paham depa rembat jugak. 

Special pasal kita bagi harga special, harga belum canai

Kod Produk : MGT SPECIAL 7216
Bentuk : MGT
MAHAR : RM 200

38 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Kwn tggu T Ayah lock, rupenye.... tertido..hehe

      Padam
    2. Tgk tu kt atas nama sape yg di sebut..

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    4. saja bagi bonus ke ayah layan tok sembang kat fb hahaha

      Padam
    5. Tiap mlm kita boleh lepak tok..semalam ayah tido hampir pukul 5..bini cubit suruh solat subuh..melelong ayah cari bilik air nk ambil air sembahyang..hahaha!!

      Padam
    6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  3. Taniah tuan mody,cantik tu brg tu..klu nk lps bgtau ye hehe..

    BalasPadam
  4. Taniah tuan mody,cantik tu brg tu..klu nk lps bgtau ye hehe..

    BalasPadam
  5. Maaf tuan yus,mungkin name kite lebih kurang same kot..hihi

    BalasPadam
  6. Kalau unlock kt ayah ye nk buat tanda bonus tok bagi ke ayah..huhu!!

    BalasPadam
  7. Kalau unlock kt ayah ye nk buat tanda bonus tok bagi ke ayah..huhu!!

    BalasPadam
  8. Saye grab mgt special ye tok..
    Sbb tak ade bukti2 mody ahmed telah membuat pembayaran.lagi pon dah lebih ari yg ditetap kan.itu pon kalau masih ade lagi..Hehehe

    BalasPadam
  9. Saye grab mgt special ye tok..
    Sbb tak ade bukti2 mody ahmed telah membuat pembayaran.lagi pon dah lebih ari yg ditetap kan.itu pon kalau masih ade lagi..Hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hurm tuan ahmad belum buat pembayaran lagikah?.... kalau belum, maka silakan tuan A.Azim

      Padam
    2. Payment done on 8feb tok.. Barang dah sampai pun ke tangan sy.. Maaf atas kekeliruan

      Padam
    3. Bukan keliru,tuan tk update pembayaran kt cini..

      Padam
  10. Maaf bertanya..tok x de fb ke...Kali ada senang sikit nk follow...blog x pandai sgt nak guna

    BalasPadam
  11. Mohd Zian Zakaria , facebook tok muda.. Wirna Wijaga Sukma Sakti.. the one and only

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeahhh, tapi la ni tok tak approve , kalau nak di aprove kena pm dulu kat fb

      Padam
  12. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN