Selasa, 2 Februari 2016

MANI GAJAH PURE










































Mani Gajah Spot. Alhamdulillah ada sikit dalam simpanan tok, dah tak banyak dah. Jenis ini agak rare di dalam pasaran Negara Kita kerana keberadaannya sukar di perolehi, dapat ke peniaga lain dulu sebelum di pass kepada peniaga kita di negara ini. 

Item ini mempunyai kelebihan pengasehan yang amat kuat... amat saja..bukan Maha.. Maha tu Untuk Allah , Maha Pengaseh dan Maha Penyayang. 

Tok menganggarkan lawatan tok Kelantan akan datang.. barang ni akan mahal sikit, sebab tok dah dapat " sign " dalih mereka di sana macam " Cara " nak naikkan harga permata.... ni lah masalahnya melayu... aduii... bila dia tgk kita ligat amik dengan dia, mula la nak naikkan harga barang ... jangan buat macam tu... peniaga bukan awak sorang bang.... belakang ada 1 org boleh kasi murah lagi.. kita masih pikir kawan.... so respek like kawan. Takkan kita nak jual kat sini nak naik harga pulak.. so.. remember be4 i give face to another " kawan ". 

So pelanggan di sini, ini lah apa yang berlaku jika anda menjadi peniaga dan ambil barang dengan org lain... dan why harga boleh melambung dengan tiba tiba. Jadi insyallah kita cuba kekalkan mana yang terbaik untuk anda di sini



Kod Produk : MG 30116
Bentuk : Mani Gajah Pure G SPOT
MAHAR : RM 400

RM 250


8 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN