Ahad, 7 Februari 2016

JED NO 1










































Jed no 1. amacam.. lawa... sure lah lawa.. alhamdulillah 

Jed No 1... bukan sekadar promo atau gempak.. ia sememangnya Jed No 1 dalam dunia dan the most High Quality Jade In The World.

Rawnya masih ada dengan kami, tapi tengok la, sebab separuhnya dah tok simpan dalam kabinet sebagai sebuah item Kesayangan.. susah dah nak , Parok la ni kalau nak pakai item landing time bebanyak.. 

Ni napok je kaler ni.,. kalau suluh bawah akan memancar cahaya hijau yang amat memukau bagi sesiapa sahaja yang memandangnya

Sebuah item kerezekian, yaaaa. kalau hijau itu untuk kerezekian... 

===========================

Kegunaannya ampuh di dalam penarikan kerezekian, mendekatkan kemakmuran dan pembawa Ong yang tinggi dengan izin Allah SWT. 

Jed jenis ini tiada di jual di mana mana kedai Gems Malaysia tuan tuan, tok belum jumpa lagi, usah risau kerana memang tok selalu masuk ke kedai Gems bagi mendapatkan harga pasaran, ambik tahu harga pasaran sesebuah permata. Alhamdulillah nilai batu permata masih mahal..

U know what... kan tok sedia dok pakai batu sarang ular di jari, kalau p 10 kedai, 10 kedai akan tegur ni batu apa, ada yang cakap jed la, ada yang cakap macam macam lah, bila tok suluhkan dan ia memancar, tergamam mereka , ada yang cakap bukan ke ia macam yang di jual pasar malam, tapi yang tu x ori , dalamnya putih ia salutan, tok cakap yess... dan tok suruh mereka beleh betul batu tok tu dan mereka bertanya kepada tok, mana dapat?... tok cakap sy ada... dorang cakap.. nanti datang bawak ya, sy nak seketul, nak 2 ketul ada yang nak 5 ketul... cina la banyak nak... tu hari 1 raw ada cina nak beli Rm 2000... tok x lepas.. Cina kedai emas di Terengganu ni. Tok cakap i ada sikit saja, sayang mau lepas... tak cukup dengan tu cincin bentuk yang sama di pakai Oleh seorang GM ada di tawarkan beli oleh seorang Cina, namun beliau juga enggan menjualnya..dalam kes ini ...ibarat ... 

" Hanya Jauhari Yang mengenal Manikam ".

Yang tak kenal still kata ia sintetik, teruskan..tiada siapa rugi dan untung pun.. buyer still ada untuk batu sarang ular, tinggal ia keluar sahaja. baik online atau offline.

Kod Produk : JED 2216
Bentuk : Jed No 1 
MAHAR : RM 100 Je siap pos

7 ulasan:

Komen menggunakan Akaun Gmail anda & Browser Opera Sahaja

CARA BERURUSAN